Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nintendo Wii:stä kannattaa maksaa.

Vierailija
19.11.2008 |

Mitä olette maksaneet? Esim Hobby hallissa Wii + sport peli on 269 euroa. sopiiko tuo varmasti kaikkiin telkkareihin ja voiko tuohon ostaa myös muita nintendo pelejä? Tiedän, että mies haaveilee tuosta ja haluaisin ostaa synttärilahjaksi. En tajua koko asiasta mitään, enkä pääse kauppoihin hyödyntämään myyjien tietoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sopia kaikkiin telkkareihin. Wiillä pystyy pelaamaan myös game cuben pelejä. Meillä 9 ja 12-vuotiaat lapset ovat tykänneet Wiistä.

Vierailija
2/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii kaikkiin telkkareihin.

osta myös Wii Fit-peli, joka on aivan hauska peli itsellesikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksessa 219 euroa.



Wiihin tulee koko ajan uusia pelejä, ja tosiaan Gamecuben pelitkin käy. Lisäksi sen voi kytkeä nettiin, ja ladata netistä mm. vanhoja kunnon 8-bittisen Nintendon pelejä.

Vierailija
4/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin aika monella on harkinnassa jouluksi wiin ostaminen...