Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä nintendo Wii:stä kannattaa maksaa.
19.11.2008 |
Mitä olette maksaneet? Esim Hobby hallissa Wii + sport peli on 269 euroa. sopiiko tuo varmasti kaikkiin telkkareihin ja voiko tuohon ostaa myös muita nintendo pelejä? Tiedän, että mies haaveilee tuosta ja haluaisin ostaa synttärilahjaksi. En tajua koko asiasta mitään, enkä pääse kauppoihin hyödyntämään myyjien tietoja.
Kommentit (4)
sopii kaikkiin telkkareihin.
osta myös Wii Fit-peli, joka on aivan hauska peli itsellesikin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarjouksessa 219 euroa.
Wiihin tulee koko ajan uusia pelejä, ja tosiaan Gamecuben pelitkin käy. Lisäksi sen voi kytkeä nettiin, ja ladata netistä mm. vanhoja kunnon 8-bittisen Nintendon pelejä.
Vissiin aika monella on harkinnassa jouluksi wiin ostaminen...
Alue: Aihe vapaa
Pitäisi sopia kaikkiin telkkareihin. Wiillä pystyy pelaamaan myös game cuben pelejä. Meillä 9 ja 12-vuotiaat lapset ovat tykänneet Wiistä.