Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finni pimpissä. En kestä!

Vierailija
03.02.2008 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Zovirax auttaa.

Vierailija
2/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan 100% varmasti nimenomaan finnejä, ei sukupuolitauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttuu isoksi paiseeksi, pitää se pahimmassa tapauksessa puristaa kuivaksi lääkärillä ja se sattuu aika lailla. Jos tulehtuu, kannattaa popsia Buranaa useamman päivän ajan ja toivoa, että se kuivuu pian pois.

Vierailija
4/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa puristin sen ja luoja että tuli mätää. Haisi myös kaamealle, mutta oli sillä puristuksella hoidettu.

Vierailija
5/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin näitä on. Jotenkin yhdistän aina kireiden farkkujen pitämiseen, joskus alkkarit hankaavat.

Vierailija
6/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(johon tuli sitten finni säännöllisin väliajoin). Tosin pieni sellainen.

Vierailija
7/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tulee finnejä helposti kun karvat taas kasvavat.

Vierailija
8/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis " finnisi" on karva-alueella. Jos limakalvoalueella, syy joku muu.

Ja se ei ole finni sanan varsinaisessa merkityksessä, koska elinympäristö ei ole finnin muodostukselle sopiva. Kyseessä on siis karvatupen tulehdus. Paranee aikanaan, suihkuttele paljon. Joskus voi kasvaa paiseeksi------> lääkäriin.

Vierailija
9/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehtuneelta Bartholin rauhaselta, tsekkaa googlella.

Kokemusta on ja jos paisuu enemmän on tosi kipee, voidaan joutua lekurissa tyhjentämään. Ei mitenkään vaarallinen!

Vierailija
10/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä niitä tulee kuukausittain, yleensä menkkojen jälkeen jopa pienempiin häppäreihin! On ihan karmeen kipeitä mutta heti helpottaa kun kypsyy tarpeeksi ja saa puristeltua tyhjäksi. Pitäis varmaan käydä lääkärillä kysymässä miksi niitä tulee...

Vierailija
11/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli vähän pettynyt, kun ensin oli menkat, sitten olimme molemmat niin flunssaisia ettemme jaksaneet. Nyt kun miestä alkoi haluttaa, niin mulle tuli sen verran kipeä finni, ettei voi puuhastella. Ja nyt tuo läksi työmatkalle. Noh, kyllähän se sieltä palaakin...

Vierailija
12/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskassa ketjussa oli ihan asiallistakin tietoa tämäntyyppisistä ongelmista.

Vierailija
13/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastustuskyky heikkenee jostakin syystä niin tulee kaikenlaista pientä, ihottumia, finnejä, karvatupen tulehduksia...

Vierailija
14/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varsin usein sekä ulommissa että sisemmissä häpyhuulissa finnin tapaisia patteja, samanlaisia, joista joku vastaaja jo mainitsi. Ne saattavat olla kipeitä, kunnes ne saa puristettua tyhjäksi. Samansorttista " mätää" sieltä tulee kuin finnistäkin puristettaessa, joskus vieläpä varsin paljon. Olen kuitenkin kai siinä määrin tottunut, etten koe asiaa mitenkään ahdistavaksi, eivätkä patit edes yleensä ole niin kipeitä, että estäisivät seksin harrastamista.

Olen useampaan otteeseen maininnut asiasta gynekologille, ja joka kerta on vastaus ollut sama: eivät ole vaarallisia. Mitään sukupuolitautia minulla ei koskaan ole todettu.

Vierailija
15/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapaahan. Jos ne oli sellasessa kohdassa etta iho oli ohut, ne ' kypsyi' ja joko puhkesi itsestaan tai sain tehtya neulalla reian ja moskat valui ulos. Muutaman kerran tuli paksumman ihon kohdalle, ja ne oli sen verran syvalla etta piti kayda laakarissa puhkaisuttamassa.

Laakari sanoi mulle kerran etta ne on nuorten aikuisten ongelma ja niita harvoin nakee yli kolmekymppisilla. Minulla taisi olla viimeinen noin 25-vuotiaana.

Vierailija
16/18 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 48 ja niitä on edelleen silloin tällöin.

Vierailija
17/18 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienin ongelma olisikin " finni pimpissä" .

Vierailija
18/18 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Minulla oli äsken siellä finninen pää, nippa nappa 18-vuotias.

Sen läsnäolo aiheutti siellä väristystuntemuksia, hengityksen salpausta ja kovaäänistä vaikerrusta.

Mistä oikein oli kyse?