Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin energiaa säästävä telkkari :)

Vierailija
19.11.2008 |

Siinä on sensori, joka säätää kirkkautta automaattisesti huoneen valaistuksen mukaan. Jos on esim pimeä huone, kuva himmenee itsestään sopivaksi huoneen valoisuudelle ja samalla säästää sähköä.



Lg:n taulutelkkari, 42 tuumainen, eikä hintakaan huitonut pilvissä. 1300 euroa maksoi. Hinnat on muuten tullut hurjasti alas telkkareissa parin kuukauden aikana. Nyt kannattaa ostaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti uusi iso telkkari vie enemmän sähkö kuin entinen... varsinkin jos entinen oli kuvaputkitelkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi