***HEINIKSET-06** Helmikuista ajatusten vaihtoa :-))
tässä uusi pino tälle kuukaudelle, lisäilen tuolta sen edellisen pinon, niin saapi halutessaan lukasta sieltäkin.
itselläkin tänään vapaa päivä, nyt ollutkin töitä muutama päivä putkeen ja huomenna olisi taas töitä...
meille kuuluu sitä samaa mitä ennenkin...:-))
Kommentit (22)
kovasti on töissä mennyt aika ja kun sieltä pääsee (23.30 loppuu vuoro ja noin 24 olen kotona) ei jaksa enää koneelle kömpiä. päivät taas menee muksujen kanssa touhuillessa :)
Mea on ollut muutaman päivän todella helposti ärsyyntyvä ja kiukkuinen. mietin onko uhma, masukipuja vai kritiikkiä kun olen jatkuvasti töissä... isin kanssa on kuitenkin oma iloinen itsensä eli veikkaan jälkimmäistä syyksi kiukkuun. siinä mielessä Mean kuikut on paljon helpompia kuin Millan että ne kestävät paljon paljon lyhyemmän aikaa kuin Millan ja ovat paljon paljon rauhallisempia " kohtauksia" kuin Millalla. ja kun kiukku tulee ja neiti on aikansa kulmat kurtussa uhmaillut, kiipeää Mea pienen oravan lailla syliin halimaan kiukun pois. suloinen mörri möykky siis :)
vietiin eilen päiväkotiin Millan eskarihakemus ja Milla ilmoitti heti että voi kyllä jäädä sinne leikkimään. taitaa olla kova kaipuu neidillä oman ikäistensä kanssa touhuilemaan...
loppuviikko on vauhtia täynnä: töitä riittää ja Millalla on sunnuntaina illalla turnaus johon lähdetään heti kun töistä vaan pois ehdin tulla. ensi viikon alku on myös touhua täynnä: työkaverin lapset (5v ja 2,5v) tulevat hoitoon meille ennen kuin menen itse töihin. eli vien lapsoset mukana töihin josta lähtevät äitinsä kanssa kotiin. erikoisjärjestelyjä siis, mutta pakko on ystävää hädässä auttaa :)
mutta nyt valmistautumaan töihin lähtöön :)
ps. mukavaa elinana että kävit kertomassa kuulumisia :)
ensinnäkin oli mukava lukea elinanan kuulumisia :-))
minulla vierähti vanhimman pojan kanssa koko päivä sairaalassa, onneksi toimenpide sujui hyvin ja päästiin kotiin, nyt sitten on sairaslomaa pojalla eskarista pari päivää, isäntä jää lasten kanssa kotiin siksi aikaa.
minulla on huomenna töitä ja sitten iltapäivällä pitäisi lähteä minun ajelemaan äitin ja siskon luokse, kun torstaina olisi perunkirjoitukset. se onkin sitten sellainen viimeinen juttu nyt isän kuoleman jälkeen, saa viimeisetkin asiat päätökseen...sitten jo to-iltana pitää ajella takaisin kun perjantaina työt kutsuu, odotan jo sunnuntaita kun on vapaa päivä, niin varsin pysyn kotosalla ja uskon että näitä kotihommia on kertynyt siihen mennessä jo yllin kyllin :-))
Meidän mikolla on nyt " itsenäistymis-kausi" kaikki ruuatkin pitää syödä itse jne..mutta yllättävän siististi on hommat sujunut. hoidossa ovat kuulema opetelleet näitä juttuja :-)
että tällaista, nyt vielä omat kamat kassiin ja sitten vielä tehdä pieni yllätyskakku neitille, kun on nimpparipäivä huomenna!
palataan taas!