Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NUORET, NÄTIT NAISOPET YLÄKOULUSSA, kysymys...

Vierailija
03.02.2008 |

Olen nuori, siro, ihmisten nätiksi kehuma opettaja yläkoulussa. Nyt on ilmaantunut uusi ongelma. Muutamat murkkuikäiset poikaoppilaat ovat alkaneet kommentoida ulkonäköäni ja esittää kaikenlaisia rivoja kommentteja tunneilla. Miten muilla? Miten olette saaneet tällaisen loppumaan? Olen selittänyt heille käytöstapoja lukuisia kertoja, suuttunutkin jne... Nämä muutamat huutelijat ovat niitä, joilla tosin on koulussa muutenkin paljon ongemia. Asia on kiusallinen ja mielestäni jotenkin nolo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu on työpaikkani, työpaikalla tehdään töitä. Tämä kysymys oli siis opettajille.

Vierailija
2/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet aikuinen, eikä sinua pysty järkyttämään millään huuteluilla. Sano, että vitsi vanheni jo, mutta jos poikaa todella kiinnostaa nämä sukupuoliasiat, voit kyllä puhua terveydenhoitajan kanssa ja pyytää pojalle vastaanottoajan, niin saa kunnon valistusta. -ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri kuvaamallasi tavalla olen toiminut. Huutelu onkin vähentynyt ja välillä jo ajattelin sen loppuneen. Viime viikolla taas eräällä tunnilla kuulin kommentteja. Täytynee taas ensi viikolla muistuttaa heitä.

Vierailija
4/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heittänyt välillä rajuakin huulta takaisin, mutta siinä on riskinsä. Se tepsii vain tiettyihin, toisia se innostaa ja kolmansia oikeasti nöyryyttää. Se ehkä kannattaa ainakin tehdä, ettei itse pukeudu tahallisen provosoivasti esim. avokaulaisiin paitoihin tai minihameisiin. Ja jos tuon linjan olet jo valinnut, siitä kannattaa varmaankin pitää kiinni. Yleensä murkut kuuntelee parhaiten, jos heidän kanssaan puhuu kahdenkesken tai vaikka yhdessä toisen opettajan kanssa. Ja vanhemmillekin voi kertoa tilanteesta, jos se äityy suorastaan työpaikkakiusaamisen tasolle.

Koulussa on osattava käyttäytyä asiallisesti. Teininkin.

Vierailija
5/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ymmärrän kyllä, että sinua kiinnostaa kaikki jännä, kun olet tuossa iässä, mutta nyt meidän täytyy valitettavasti keskittyä tähän kielioppiin, tms. Siihen se on aina loppunut, vaikka on tietysti vähän ilkeää nolata pikkuraukka luokan edessä. (Anteeksi virheet - mulla on vapaapäivä!)

Vierailija
6/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti yrittivät vilkuilla kaula-aukosta sisään jne. Mä kuitenkin otin sen ihan ikään kuuluvana asiana ja homma loppui itsestään kun tulimme tutummiksi ja oppilaat alkoivat uskoa, että osaan asiani. Mulle ei kukaan mitään huudellut, pojat vain supisivat välillä keskenään. Huuteluihin olisin kyllä puuttunut keskustelemalla kyseisten tyyppien kanssa.

Vierailija
7/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja on viehättävä. (ellei nyt sitten ole todella vetävän näköinen ja provokatiivisesti pukeutunut) Oppilaat yrittävät etsiä opettajasta sitä heikkoa kohtaa ja erityisesti nuori, vastakkaista sukupuolta oleva opettaja saa osakseen juuri niitä alapääjuttuja.

Vierailija
8/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään en anna viljellä erotiikka- ja seksiaiheita luokassani; jotenkin se häiritsee itse asiaa :) Oma jämäkkä auktoriteetti hiljentää suut. Ei kannata siis tyttöillä tai alentua muutenkaan oppilaiden kanssa samalle tasolle, esim. väitellä.

Vierailija
9/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu koskaan minihameisiin. Olemukseltani olen tyttömäinen, mutta sille en mitään mahda. En minäkään aikaisemmin ole moiseen ongelmaan törmännyt.

Vierailija
10/10 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiota, kysy vaikka harrastuksesta, kehu käsialaa tai jotain. -4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän