Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Onko oksennustauti käynnistänyt synnytyksen?
03.02.2008 |
Itselläni viikkoja vajaa 34 ja supistelee suht paljon (supistusherkkä kohtu).Nyt meille rantautui oksennustauti ja esim. esikoinen oksensi taukoamatta 12h.Saan saman taudin todennäköisesti itsekin joten onko kenelläkään oksennustauti käynnistänyt synnytyksen näin varhaisessa vaiheessa?Voinko itse tehdä mitään, jottei vauva vielä syntyisi jos sairastun?
Kommentit (2)
rv 38+ jotain yrjötauti ja supisteli aivan mielettömästi kun yrjösin. Lähdin silloin näytillekin sairaalaan jossa supparit loppui ja yrjöilykin. Olin aivan varma silloin lähtiessäni että vauva syntyy sillä reissulla mutta ei syntyny. Siitä taudista meni vielä viikko ennen vauvan syntymää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
sairastuin kauheaan mahatautiin (ripuli) rv 37+5 ja olin aivan varma että synnytys alkaa. Ja kissan viikset, tässä sitä ollaan edelleen ja menossa rv 42+1... Että ei ainakaan mulla, mutta tiedän kyllä tapauksia joissa on käynnistynyt. Yksilöllistä tämäkin.
Ainoa mitä asialle voinee tehdä, on pysytellä täysin levossa jotta supistukset eivät kovasti voimistu.