Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kandin kypsyysnäytteestä
19.11.2008 |
Teen vanhasta prosemmatutkielmasta kypsyysnäytettä (tiivistelmä, jonka saa tehdä omaan tahtiin ja palauttaa tarkastettavaksi). En oikein enää muista kyseistä tutkielmaa, olen sen kyllä nyt lukenut pariin kertaan ja on jotenkin palautunut mieleen. Tuntuu vaan hankalalta koko kypsyysnäyte. Meneeköhän yleensä läpi, jos on edes jotenkin kunnollinen ja ok (ei paljon pilkkuvirheitä tms)?
Kommentit (3)
Munkin pitäisi tehdä se kandintutkielma. Olisin av-akateeminen sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kunhan et asian vierestä kirjoita, etkä unohda mitään oleellista.
Lukaise se prosemma läpi ja tee vaikka mind map, josko auttaisi.
T. 3 kypsyyskoetta tehnyt ja niitä inhoava
Alue: Aihe vapaa
Kyllä akateemisen ihmisen pitää osata kirjoittaa perustiivistelmä tekstistä kuin tekstistä. Omasta tekstistä sen nyt luulisi olevan vielä helpompaa kuin toisen kirjoittamasta.
Se on yksi sivu. Ei ole kovin vaikeaa, haloo! Älä ota sitä niin vakavasti; pelkkä muodollisuushan se on...