Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua tämmöisiin sanomisiin????? (järkkyä)

Vierailija
03.02.2008 |

Mies (23v.) jonka kanssa mulla on ollut peliä ja ihastus on molemminpuolista tokaisi eilen jotain järkkyä, josta kyllä suutuin..... :(

Kerroin hänelle että kävin gynellä ja kohtu ultrattiin, että oli jännää. Sanoin että olipas kovakourainen gyne. Mies tähän totesi, että laittoiko se sormet sun pimppiin. Mä vastasin, että ei tietenkään sormia ja mies tähän jatkoi että ei sormia vaan koko NYRKIN...

Lopetin puhelun saman tien ja tuntuu kyllä ahdistavalta. Seksiä ei olla silleen harrastettu, mutta mietin, että noinko se ajattelee tosiaan musta. Miten tuommoiseen kommenttiin te reagoisitte?? Miten siihen voi nainen reagoida muuten kuin loukkaantumalla? Tuntuu kyllä h-tin pahalta. Pitääkö se mua jonain h-tin isop*lluna.

Ja ei tod oo provo vaan totta! Mitä mä laitan sille viestiä?? Se on yöllä yrittänyt soittaa ja lähettänyt viestiä jossa pyytää anteeksi asiattomia sanomisiaan mutta noinko se ajattelee??? Miten tuommoisen kans voi olla rennosti saati harrastaa seksiä?????

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se elastinen laitos. Ap jos voitte puhua kaikesta niin ehkä mieskin luuli voivansa vitsailla kaikesta.

Vierailija
22/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka idiootti nainen menee yleensä kertomaan muuta kuin omalle miehelleen (/lapsen isälleen) gynekäynnistään??

Ja toisekseen, jos kerta sanoit, että oli kovakourainen gyne, muttei laittanut sormia, niin kyllä minäkin naisena voisin " vitsailla" ai että koko nyrkinkö sitten tms :)

Että turhaan kyllä loukkaannuit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne ei nyrkki mahtuisi, niin mistä olette ajatelleet sen vauvan sitten synnyttää jos joskus sellaisen saatte?

Ei se sitä tarkoita jos sanotaan että kyllä sinne nyrkki mahtuu, kun kerta vauvakin mahtuu, niin se nyrkki mahtuisi sinne kivutta...

Olen synnyttänyt 3 kertaa, ja kyllä vain, alapää on edelleen samanlainen näin päällisin puolin ja maallikon silmissä (ja tuntumassa) kuin ennen yhtäkään synnytystä, eikä sinne nyt nyrkki tuosta vain mahdu.

Mutta emätin siis venyy, ja teoriassa sinne siis mahtuisi nyrkki.

Mutta se onkin sitten eri juttu, kuka niin tahtoo tehdä... jotkut.

On siis äärimmäisen harvinaista että synnytys vaurioittaisi alapäätä siten, että sinne sen jälkeen mahtuisi vaikka se nyrkki tuosta noin vain...

;)

Vierailija
24/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä minun gynekäynneillä gyne on laittanut ne sormet sinne myös.. Ettei siinä mitään ihmeellistä ole. Ja olen samaa mieltä jonkun toisen kirjoittajan kanssa, että ehkä mies oli vaivautunut aiheesta, ja halusi laittaa stopin puheillesi, ns hiljentää sinut. Ja vielä, kyllä jokaisen pimppii se nyrkki mahtuu, nyrkki on kuitenkin pienempi kuin vauvan pää :D

Vierailija
25/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset kertonut miehelle myös että sisuuksiisi työnnettiin myös dildoa muistuttava patukka kun ultrattiin? Siitäkös se olisi riemastunut.

Vierailija
26/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aika pienet kädet ja miehellä hehtokourat

mun nyrkki menisi varmasti aika vaivattomasti jos mulkkukin mahtuu mutta miehen kätösten änkeeminen sinne oliskin toinen juttu

Vierailija
27/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloitetaan yhdellä sormella, sormia lisätään pikkuhiljaa ja työnnetään kämmen sinne supussa kunnes se venyy tarpeeksi nyrkille. Ja mahtuu myös miehen iso koura.

Ja juu EN ole harrastanut, nähnyt vain videoita.

Vierailija
28/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin ei olisi mennyt siitä suuaukolta sisään.

Niin kauan kuin olin neitsyt, en pystynyt käyttämään tamponeja. Eivät mahtuneet, joku supermini meni just ja just sisään ja sattui ihan sairaasti.

Neityydestä irti pääseminenkin oli varsinainen operaatio, vaati paljon verta ja kyyneleitä.

Vierailija
29/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isot miehet voi raiskata pieniä tyttöjä?

Vierailija
30/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin useimmat penikset on kuitenkin vähän isompia

Vierailija
31/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voivatkin olla idiootteja?

Vierailija
32/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten onnistuu pääsemään raskaaksi jos minitamponikin on liian iso?

Vierailija
33/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten kun se repesi synnytyksessä, nyt menisi kyllä.

Vierailija
34/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole juuri mitään tekemistä sen kanssa mitä emättimeen mahtuu.

Vierailija
35/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa käytöstä. Syystäkin mies pelästyi ja heitti sen nyrkkijutun.

Vierailija
36/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen nainen, enkä mielestäni edes hysteerikko tai tiukkapipoinen.

Minusta tuon klopin " murjaisu" oli tosiaankin tasoa yläastelainen, tutustutaanpa vastakkaiseen sukupuoleen...

Voisit testata vastaavasti hänen huumorintajuaan jossain sopivassa tilanteessa. tyyliin " joku työntää nyrkkinsä sun p***een" ...

Tyylikästä?

Ei varmasti.

Pidätkö ihan varmasti tästä pojasta niin paljon että haluat tutustua häneen?

Vierailija
37/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naisten pitää kääntää kaikki miesten hiemankin epäilyttävät sanomiset joksikin piilovittuiluksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi