Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua tämmöisiin sanomisiin????? (järkkyä)

Vierailija
03.02.2008 |

Mies (23v.) jonka kanssa mulla on ollut peliä ja ihastus on molemminpuolista tokaisi eilen jotain järkkyä, josta kyllä suutuin..... :(

Kerroin hänelle että kävin gynellä ja kohtu ultrattiin, että oli jännää. Sanoin että olipas kovakourainen gyne. Mies tähän totesi, että laittoiko se sormet sun pimppiin. Mä vastasin, että ei tietenkään sormia ja mies tähän jatkoi että ei sormia vaan koko NYRKIN...

Lopetin puhelun saman tien ja tuntuu kyllä ahdistavalta. Seksiä ei olla silleen harrastettu, mutta mietin, että noinko se ajattelee tosiaan musta. Miten tuommoiseen kommenttiin te reagoisitte?? Miten siihen voi nainen reagoida muuten kuin loukkaantumalla? Tuntuu kyllä h-tin pahalta. Pitääkö se mua jonain h-tin isop*lluna.

Ja ei tod oo provo vaan totta! Mitä mä laitan sille viestiä?? Se on yöllä yrittänyt soittaa ja lähettänyt viestiä jossa pyytää anteeksi asiattomia sanomisiaan mutta noinko se ajattelee??? Miten tuommoisen kans voi olla rennosti saati harrastaa seksiä?????

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies joskus sanonut jotain saman suuntaista muka hauskana vitsinä. ei niistä enää monen vuoden jälkeen loukkaannu, mutta alussa kyllä.

en usko että mies susta tosissaan niin ajattelee. kuten sanoin, miehillä on vaan outo huuomrintaju, joskus.

eivätkä tajua ettei naisten kans voi vitsailla samalla tavalla kuin miesten kanssa

Vierailija
2/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tuo on huumoria olevinaan. Toisilla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sut saa luulemaan, että tollanen pikkupoika tietää mit ägynellä tehdään???? Jos puhut kovakouraisesta gynestä niin kaveri on tosiaan voinut kuvitella, että nyrkkiä on sun värkkiis työntäny!

Kyllä on sen poitsun onni jos jo tossa vaiheessa pääsee tollasesta hysteerikosta eroon!

Vierailija
4/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton läppä nuorelta mieheltä, mutta sinäkin puhuit vähän ohi suusi, halusitko salaa kuitenkin kiihottaa miestä?

Laita viestiä, että vähän pelästyit puheita ja et todellakaan kiihotu kivusta (jota nyrkkipani tuottaa vääjämäättä).

Vierailija
5/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin miehellä joskus menee pasmat sekaisin pelkästä ajatuksesta, että toinen mies ronkkii alapäätäni.

Vierailija
6/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko sitten jotenkin outoja, en tiedä :)

Itse olisin tolle nyrkkijutulle vaan naureskellut..

Vierailija
7/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin alussa järkytti kyllä tommoset jutut.

-2

Vierailija
8/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mun alapäähän ees mahtuis nyrkkiä??? KEle..

ap

Vierailija
9/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi nyt sun murhe? Että mies luulee sulla olevan iso värkki`?

Sekä sua nyt järkyttää tässä?

Vierailija
10/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitte vaan puhelin käteen ja jos voitte puhua kaikesta niin selität koko jutun. sit nauratte yhes ja kaikki on taas hyvin :)

onnea alkavalle suhteelle ja muista, miesten kans elo vaatii ennen kaikke kärsivällisyyttä ja huumorintajua. sitä outoakin huumorintajua.

-2

Vierailija
11/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kiitoksia tsemppauksesta

ap

Vierailija
12/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sinne mahtuu, mahtuu sieltä vauvakin pihalle.

Vierailija
13/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua tuo sanominen loukkaa! Pitääkö se mua

a)isopilluisena

b)pervona

ja kyllä tosiaan meni halut tätä miestä kohtaan joka vihjailee että on iso pillu!!

ap

Vierailija
14/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta ns. peliä. Eli ei seurustelusuhdetta.

Se on mielestäni epäsovelista ja ennen kaikkea huonoa käytöstä.

Antaa sinusta jo huonon kuvan miehelle...

Mutta sitten siihen itse sanomiseen.

Sen verran pidän omaa tasoani korkealla, etten tuollaisen jälkeen katselisi miestä enää hetkeäkään.

Mies osoitti olevansa yksinkertaisesti todella tyhmä; noin ei naiselle puhuta!!!

Eli joko hän on äärimmäisen tyhmä, tai ei sitten arvosta sinua pätkääkään.

Joten jos sinä arvostat itseäsi edes vähäsen, niin unohdat koko miehen.

Vanha sanontahan sanoo; sinua kohdellaan juuri niin kuin annat itseäsi kohdeltavan.

Itse arvostan ja vaadin hyvää käytöstä, ja tämän ansiosta minua kohdellaan myös todella hyvin.

Oma mieheni kohtelee todella ihanasti ja ennen kaikkea aina kunnioittaen. Ja kuin myös.

:)

Vierailija
15/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti et kuitenkaan raskaana ole, joten en ymmärrä miksi ultraaminen olisi jännää siinä tapauksessa... kuulostat oudolta- Mitä sinulta oikein tutkittiin, onko sinulla jotain munasarjaongelmia tai muita ongelmia? Vai oletkohan provo, tavallisessa perusgynetutkimuksesa EI ultrailla.

Vierailija
16/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli järkkyä. Enkä ymmärrä miksi gynekäynneistä pitää kertoa. Edes omaa miestäni ei gyneasiat pahemmin kiinnosta saati että kertoisin niistä miespuoliselle ystävälleni..

Vierailija
17/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein hait, ap, kun sellaista menit tekemään?

Vierailija
18/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte täydellisesti yhteen: 2 moukkaa ja idioottia..

Vierailija
19/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytään puhumaan IHAN kaikesta ja juttu vaan jotenkin meni siihen gynekäyntiin. Ollaan siis tunnettu kauan tämän miehen kans! Joten uudelle tuttavuudelle en höpissy!

Kylläpä vaan tavallisen gynen yhteydessä naisgyne otti ja ultrasi ja sanoi että näyttääpä kohtu hyvältä! En kerinnyt kissaa sanoa kun teki sen.

ap

Vierailija
20/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerää puhua gynekäynnistä ap! Montako vuotta itse olet? Ja ps. kyllä sinne pilluun ihmeen paljon tavaraa mahtuu : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan