Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä Helsingissä on ravintola Lux?

Vierailija
19.11.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olen pari kertaa käynyt, kamalaa white trash-porukkaa. Yrittävät vaan esittää jotain hienompaa.

Vierailija
2/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisikohan tulla sanomista joltain maahanmuuttoaktivistilta tai vihervasemmistolta jos alkaisin kutsua soppalanrahoilla eläviä (eli olisikohan 99% oikea määrä) tummaihmoisia ja maahanmuuttjia mustaksi saastaksi? Koska näyttää kuitenkin olevan ihan yleistä ja kukaan ei siitä näytä loukkaantuvan että ihmisiä kutsutaan "white trash" ihmisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti, tupakoiva roskaihminen tuli tänne. Mikä vitun "soppalanraha"?

Mahtaisikohan tulla sanomista joltain maahanmuuttoaktivistilta tai vihervasemmistolta jos alkaisin kutsua soppalanrahoilla eläviä (eli olisikohan 99% oikea määrä) tummaihmoisia ja maahanmuuttjia mustaksi saastaksi? Koska näyttää kuitenkin olevan ihan yleistä ja kukaan ei siitä näytä loukkaantuvan että ihmisiä kutsutaan "white trash" ihmisiksi.

Vierailija
4/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole rasisti, en tupakoi. Soppalanraha on siis sosiaalitoimistosta saatavaa apua. Mitä niitä nyt on toimeentulorahaa tms. en tiedä niiden virallisia nimiä kun käyn töissä (tosin, erilaisissa töissä kuin muuta av-mammat koska itse en valitettavasti tienaa sitä 10000e kuukaudessa..)

Vierailija
5/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinulta jäi kuitenkin vastaamatta siihen kysymykseen jonka esitin siitä black trashista

Vierailija
6/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritelmän ihmisestä ja valkoisen ollessa kyseessä tulee erikseen täsmentää mistä on kyse. vrt. Wigger = White nigger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritelmän ihmisestä ja valkoisen ollessa kyseessä tulee erikseen täsmentää mistä on kyse. vrt. Wigger = White nigger

elikkä black = black trash

ja jos haluaa tarkoittaa muuta niin esim. "black like white" ?

Vierailija
8/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin kauppakeskuksen/linja-autoaseman 6. kerroksessa. Sisäänkäynti torilta katsottaessa vasemmalla, sieltä löytyy poke ja hissit jolla ravintolaan mennään.