Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko lapsellesi tuhat markkaa maksavan talvihaalarin?

Vierailija
02.02.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ihanaa olla rikas.

Vierailija
2/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse ostaisi, meille kelpaa ihan lassien kemppeetkin.. niitä on kätevästi täällä maallakin saatavilla, ettei tarvitse ensin 100km suunta ajaa yhden hiivatin kalliin toppapuvun perässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä puolipäivää tekevä 3,5v poika.

Vierailija
4/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina alennusmyynneistä, saa halvalla laadukasta.

Vierailija
5/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se, että konvertoi vielä markoiksi hintoja osoittaa a) sen, että olet henkisesti jämähtänyt jonnekin kauas menneisyyteen ja b) sen, ettei sinulla ole kovin hyvää talouden tuntemusta, sillä esim. inflaation vuoksi hintoja ei todellakaan voi suoraan vertailla keskenään

Vierailija
6/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin lapsillamme on aina hyviä ja laadukkaita ulkoilupukuja. Tähtään alennusmyynteihin ja olen ostanut jopa pari vuotta etukäteen pukuja, kun olen löytänyt edullisesti.

Vierailija
7/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä tulisi käytettyä koko talvi, niin joo. Vaikka jokaiselle kolmelle lapselleni.

Perheen tulot reilut 64000mk/kk.

Vierailija
8/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tulot onkin hyvät. Miksi ihmeessä sijoittaisin kun halvemmalla saa ihan yhtä hyviä, ja en ole valmis maksamaan näkymättömästä merkistä, ne kalliimmat haalarit on tänäkin vuonna olleet rumia minusta. Jos olisi olleet jotenkin erikoisen nättejä ja selvästi parempia, niin olisin ostanut, mutta ei, 40-60 eurolla tänäkin vuonna ostin haalarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi