Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KISSAIHMISET HELP! Kuinka tavallista kissoilla on flunssa? Pitääkö viedä lääkäriin?

Vierailija
02.02.2008 |

Käyn hoitamassa kaverin kissaa työmatkan ajan ja nyt kissa pärskiin ja silmät vuotaa. Sisäkissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin lääkäriin. Jos kuitenkin aivastelee mutta on muuten pirteä, niin en nyt heti lääkäriin veisi.

Vierailija
2/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa vaikuttaa muuten pirteälle. On syönyt heti kaikki laittamini ruuat, tulee ovelle vastaan ja haluaa silittelyä. Kovasti pörskii, räkä ja silmät valuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vakavakin juttu. mulla on ollut kissoja viimeisen 15 vuotta ja koskaan ei yksikään niistä ole pärskinyt, koirat sitten enemmän.

Vierailija
4/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietysti kannattaisi jossakinvaiheessa käyttää lääkärissä. Omistaja kun palaa reissusta, niin varmaan itse voi sitten viedä kissan lääkäriin.

Vierailija
5/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on flunssa, on nenässä yleensä räkää, ja se on tukossa, kissalla siis saattaa olla suuriakin ongelmia hengittää. Lisäksi kissoilla slunssaan liittyy usein myös muitakin ongelmia, esim. keuhkoissa.

Suosittelen siis lääkärille vientiä, kuvittele itse, että joutuisit hengittämään nenän kautta, kun nenästä ei kulje ilma. Soita huomispäivänä lääkärille ja kysy asiasta, ja varaa aika.

Vierailija
6/6 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti omistajakin olisi samaa mieltä ja hän sen sitten kuitenkin maksaa. On saanut kissa hyvän hoidon hänen poissaollessaan.

Kissan flunssa ei ole mikään harvinainen mutta on paljon vakavampi kuin ihmisen flunssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä