Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään toista kaltaistani?

Vierailija
02.02.2008 |

en ole koskaan käynyt hierojalla, kosmetologilla, jalka-tai käsihoidossa. En ole koskaan ostanut hiuslakkaa tai jotain muita muotoilutuotteita. En omista fööniä, kiharrinta, enkä mitään kalliita kosteusvoiteita. En ole ikinä kokeillut ihonkuorintaa tai -naamiota. Olen värjännyt hiukseni kai kahdesti elämäni varrella. Ikää on 40v ja nyt ostin elämäni ensimmäisen silmänympärysvoiteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnittelut sinulle kun olet vähällä pärjännyt ja olet ollut niin tyytyväinen itseesi ettet moisia ole kaivannut. =)

en itsekkään hirveästi harrasta kampaamoita sun muita mutta hiuksia olen värjännyt ja omistan kihartimen sun muuta peruskamaa.

ja välillä pitää hemmotella itseään. :)

Vierailija
2/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten ole ikinä värjännyt hiuksiani enkä ole myös ikinä meikannut yhtään.

Mutta jos hiustenkuivaaja on fööni, niin sellainen meillä on. Mutta sitä käyttää koko perhe (no, mies ei kyllä käytä).

Ikää mulla 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt itseäni jollakin hemmottelisin, niin mitäs sitten suosittelisitte? ap

Vierailija
4/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaan päivittäin, se poikkeus unohtui mainita. ap

Vierailija
5/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla täysi vastakohtasi!

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
6/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjään nimittäin hiuksiani, aina kun viitsin (n. pari kertaa vuodessa). Hiuslakkaa ja muotovaahtoa on, kun äiti ja sisko kylään tullessaa käskevät ostaa, tai ostavat itse. Kyllä sitä tulee käytettyäkin. Ei ole kiharrinta, ei hiustenkuivaajaa, ei kosteusvoiteita eikä kasvovesiä. En vain ole sellainen tyyppi, ei kiinnosta, en viitsi. Finnit kyllä peitän peitepuikolla, ja laitan joskus ripsiväriä. Hierojalla olen käynyt joskus, kampaajalla vissiin pari kertaa.

Vierailija
8/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä silmänympärysvoidetta ei ole. Ja hiuksiani en ole värjännyt koskaan. Vuosia lähes 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan