kumpaan muuttaisit, malminkartanoon vai myyrmakeen?
siis jos ois pakko. Kumpi parempi lapsiperheelle?
Kommentit (10)
Lapset kun saavuttavat kouluiän, muutamme pois. Kiva paikka muuten, mut liikaa rikollisuutta.
alakoulusta vaan positiivista sanottavaa, yläkoulusta ei niinkään. ostarin seutu on ihan järkkyä. pienille puistotoimintaa riittää, jättäri on kiva lenkkeilypaikka ja ihanteellinen pulkkamäkeen. Myrtsiin kävelee vartissa.
ne muutamat hetket kun olen malminkartanossa kulkenut ihan päiväsaikaan arkean, olen saanut kimppuuni jotkut hiipparit. Toinen oli kamoissa ja toinen muuten niljake. Aseman kupeessa tosiaan melkosta jengiä, ja tämä pätee kyllä molempiin. Mustalaisia, juoppoja, narkkiksia... Mikä vois olla noista vielä pahempi? No, Koivukylä on kanssa aivan kamala. Jokainen näistä on sellainen etten asuis vaikka mulla ei ole edes lapsia. Muuttakaa vaikka johonkin Järvenpäähän tms. siellä uskaltaa sentään liikkua lasten kanssa.
olen siis Malminkartanossa kyllä asioinut päivittäin pitempäänkin, Myrtsissäkin tullut asioitua paljon. Että ei nyt joka kerta ole tullut ongelmia :)
kauppojen läheisyys? kotihoidontuen määrä hki/ Vantaa? Työpaikan läheisyys? Ystävien, sukulaisten asuinpaikat?
kuin malminkartanossa, joka rauhattomampi alue...
Vierailija:
ne muutamat hetket kun olen malminkartanossa kulkenut ihan päiväsaikaan arkean, olen saanut kimppuuni jotkut hiipparit. Toinen oli kamoissa ja toinen muuten niljake. Aseman kupeessa tosiaan melkosta jengiä, ja tämä pätee kyllä molempiin. Mustalaisia, juoppoja, narkkiksia... Mikä vois olla noista vielä pahempi? No, Koivukylä on kanssa aivan kamala. Jokainen näistä on sellainen etten asuis vaikka mulla ei ole edes lapsia. Muuttakaa vaikka johonkin Järvenpäähän tms. siellä uskaltaa sentään liikkua lasten kanssa.
Ihan kimppuun saanut? Mitäs ne teki? :D Asemalla ei enää ole jengi, joo kesäisin istuu spurgut siinä, niinku joka lähiössä on spurguilla oma paikka missä hengata.
Nuoret ja kamankäyttäjät ei siinä enää pyöri, me oltiin " vika sukupolvi"
jotka siinä asemalla aikaansa vietti.
Muuttakaa kaikki järvenpäähän, siellä ei ole mustalaisia, huumeita eikä kukaan juo:)
Muuttaisin sinne, missä pääsee kaueammas asemasta.
joka päättyy puistoalueeseen ja toisella puolella on vanha Kannelmäki. Myyrmäkeen en muuttaisi ollenkaan.
olemme asuneet molemmissa paikoissa. viihdymme erittäin hyvin malminkartanossa. ihanat puistot ym. lähellä.