ex-mies ei osaa päästää irti,kokemuksia?
Kohta tulee kolme vuotta, kun erottiin. Jäin 5kk ikäisen pojan kanssa kaksistaan. Mies petti minua jo odottaessani lasta. Viimein muutti pois ja seurustelee edelleen pettämänsä naisen kanssa.
Lapsen isä on saanut luotua poikaan ihan hyvän suhteen ja tapaamiset sujuu hyvin. Voimme hyvin keskustella ja sovitella asioita. Ollaan oltu yhdessä lapsen joulujuhlissa jne. Se on mielestäni tärkeä asia pojallemme, että voidaan olla sovussa.
Mutta ex-mieheni on liian kiinnostunut menoistani ja suhteistani. Hän ehdottaa usein seksiä ja lähentelee rajusti. Yrittää myös peitellä, ettei muka seurustele. Kun otan asian vakavasti puheeksi ja sanon etten ryhdy sellaiseen niin hän ei halua puhua asiasta. Vaihtaa puheenaihetta. Kerran kysyin suoraan, että haluatko palata takaisin yhteen? Vastaus olis suora ei! Enkä minä halua palata yhteen. Minulle tilanne on rasittava, kun ex-mies on perseessä ja tisseissä kiinni. Mutta jos näen hänet naisystävänsä kanssa esim. baarissa, se ei ole huomaavinaankaan. Enkä sitä vaadikkaan.
Aika omituinen tilanne, josta haluaisin jo päästä eroon. Joskushan se oli ihan imartelevaa, mutta nyt kyllästyttää. Eikä minulla ole enää tunteita ex-miestäni kohtaan.
Kommentit (3)
Tuo on nimenomaan sitä. SANO se miehellesi. Ja varo sitä. Tee selväksi että suhun EI kosketa. Etkä kerro suhdeasioistasi mitään, sanot että yksityisasiasi eivät kuulu hänelle.
Useimmat raiskaukset tapahtuu tuttujen kesken. En nyt sano että teillä kävisi noin, mutta miehen pitää oppia rajansa.
Sillä ei ole mitään oikeutta käydä sun paikkoihisi käsiksi.
mirtzi69@jippii.fi voisin vaihtaa kanssasi ajatuksia=)