Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoitko naimisiin mennessäsi miehellesi ymmärtää että seksiä olisi luvassa enemmän kuin sitä nykyisin on?

Vierailija
02.02.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ihan itsekin huomannut, että seksiä oli vähemmän kuin alkuaikoina ja tajunnut, että on suunta on vähenemään päin. Ja se väheneminen on ainakin yhtä paljon miehestä kiinni eli ei sekään jaksa enää niin usein.

Vierailija
2/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin myös kengännumeroni, pituuteni, painoni, kuppikokoni ja äö:ni. Lisäksi saatoin jättää mainitsematta hiuslisäkkeistäni (olen melkein kalju), tukisukistani, tekoripsistäni, hammaskuoristani/raudoistani ja ostoskanavalta tilaamastani kokovartalokortsusta, jonka ansiosta näytän kymmenen vaatekokoa pienemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä oli naimisiin mentäessä hyvin vähäistä, hääyönäkään ei pönksitty. Silti oltiin onnellisia (ja pienen vauvan vanhemmat).

Vierailija
4/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli sitä silloin enemmän kuin nykyään.

Vierailija
5/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se naimisiinmeno meidän arkielämää juuri mihinkään suuntaan muuttanut, ulko-ovesta vain poistui toinen sukunimi.

Vierailija
6/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä naimisissa, mutta jos menisin tuollaista lupaamaan se ei ihan varmana uskallakaan naimisiin. Minä kun olen se paljon enemmän seksiä haluava jo nyt.