Meidän liitto vetelee viimeisiään ja pääsyy on se että olen läski
ylipainoa on ainakin 15 kiloa ja minähän tähän olen syyllinen, koska mies ei ole koskaan valittanut. Itse vaan tunnen itseni niin kömpelöksi kun makkaroita tursuilee siellä täällä, hengitys on raskasta kun on astma eikä haaveilemani vaatteet mahdu päälle. siis en voi kuvitella mieheni pitävän minua haluttavana ja se tuhoaa meidät kun kuitenkin mies haluaisi seksiä enkä minä jaksa edes sitä vaan vaapun ympäriinsä raskaasti huokaillen. Kotiäiti olen niin monesti ainut ajanviete on vaan syöminen, tänäänkin söin pääruokaa neljä annosta vaikka viimeinen satsi teki jo pahaa, mahtaakohan tää olla masennusta vai syömishäiriö vai molempia.
Kommentit (23)
ongelmasi ovat nyt aivan jossain muualla kuin kiloissasi. en kiellä etteikö niitä olisi liikaa, mutta ei teidän liitto tuohon kaadu, todellakaan. mieti niitä oikeita syitä ja puutu niihin ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija:
Mun mitoissa se tarkoittaisi että painaisin n. 140kg!!!
Paljonko oikein painat?!
Mut olen juuri tyyppiä hoikka vyötärö, levee perse jne. Notkeutta piisaa vielä vaikka muille jakaa...
ja siro muuten, ja totta on että itse tämän tilanteen aiheutan kun mies ei huomauttele, mutta kun itse sen tuntee kuinka ne ylimääräiset kilot häiritsee, kun ei istu vanhat vaatteet eikä uusia isompia tee mieli. Aina jaksetaan jankuttaa lihaville mutta tuomitaan meidätkin jotka tosiasiassa kärsitään kamalasti jatkuvasta lihomisesta.
Ja tunnen muuten useita itseäni lihavampia kauniita naisia, minä vaan en ole sellainen. Olen pullukka plösö jolla ei ole itsekuria.