Mä panisin heti karalahtea jos olis tilaisuus..
on se niin namu. pieni kriminaalisuus tekee siitä vielä haluttavamman.
Kommentit (34)
Luin jostain, että se olisi poliisi, niin kuin Karalahden isäkin?
Miksiköhän tämä rouva muuten jatkaa avioliittoa tuon roiston kanssa,
joka juhlii vapusta juhannukseen, on veloissa korviaan myöten ja muutenkin ällö? Ihmetyttää tollaset naiset
Vierailija:
Oma mies on hauska, kivan näköinen, koulutettu, hyvä isâ ja puoliso nousujohteisessa urassa. Miksi, oi miksi, en Kauppakorkean aikana rakastunut renttuun! Nyt voisin olla kaupan kassalla Karalahden rouvan tyyliin ansaitsemassa perheelle elantoa miehen ryssittyä saumansa.Joudun tyyytymään elämääni turvallisessa suuhtessa kahden ihanan lapsen perheessämme ja asustelemaan okt:ssa pk-seudulla.
Suhteet vedin mukaan, koska en kiihotu miehestä, joka on noin selkeä luuseri. Miehessä täytyy olla kunnianhimoa ja älykkyyttä, että sytyttää.
suski niiiin kaunis, ettei tarvi teidän miettiä!!
ja oikeudessa sekä korviaan myöten velossa mukaville perintätyypeille. Voi kun käy kateeksi!
http: //www. rino-keittiot. fi/ ?sivu=tuotteet&ryhma=kiintokalusteet
Vierailija:
Onko muuten hymiöiden käyttö mielestäsi älykkään oloista?
Moni meistä tekee asioita, miettimättä sitä onko se älykkään oloista vai ei. Ainakin se on varmaa, että ihminen antaa hymiöitä käyttämällä itsestään miellyttävämpää kuvaa kun hän joka käyttää isoa alkukirjainta omassa koulutuksessaan...
ilmaista sanomnsa tunnelmaa tai sisältöä... Tiedäthän ;). Teinivaikutelma syntyy :)
t. kauppakorkealainen D:D:D:
joka teksti- ja sähköpostiviesteissä kirjoittaa tyyliin : Voihan vinde,
vähänx mua niinku alko jurppiin, kun...tai Mennääx shoppailee?
Lisäksi viljelee huuto- ja kysymerkkejä joka välissä.
Ihan niin kuin joku teinityttö, vaikka muuten on suht järkevä ihminen
Ei sytytä olemuksellaan minua ollenkaan.
Karalahti näyttää pojankoltiaiselta epäsiistissä ulkoasussaan. Kauhean vaikea ottaa vakavasti yrmynaamaista huppariheppua tennareissa. Ainakaan kolmekymppistä naista Karalahti ei kuvien välityksellä saa syttymään. Ennemminkin tulee äidillinen olo käskeä miehistymään.
().... Siiit tulee ihquu... Jos Jere ois kans mestoilla...AAH!!!!! D:
Siksi noi suhteet vedettiin mukaan. Nää harrastaa seksiä vain sikiämis mielessä.