Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on tosi noloa

Vierailija
02.01.2008 |

En tiedä kehtaanko edes kertoa.. mutta pakko päästä kysymään onko kellään muulla näin.

Mieheni haluaisi päästä imemään rintojani. Ei muuten mitään, mutta olen imettävä äiti.

Hän siis haluaisi päästä imemään ja samalla siis juomaan rintamaitoa.

Miten tälläiseen pyyntöön voi suhtautua?

En osaa sanoa miksi en antaisi imeä. Tämä lähinnä vain hämmentää minua. Pyörii päässä niin, etten osaa mennä nukkumaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut itsekin maitoa lusikasta

Vierailija
2/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todettu jonkun miehen tulleen allergiseksi oman vaimonsa maidolle! Onkohan aivan terveellistä aikuiselle miehelle? Siitähän saa vaimonsa valkosoluja, proteiineja ym maidon mukana. Entä jos mies tulee kokonaan allergiseksi sinulle? Kivaa yhteiselämää sitten eikö? Näinkin on joskus käynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla seksipuolella joku välillä esiintyy miehenä, välillä naisena, ja aina sama aihe. Vastailee myös itselleen.

No, vastaan kumminkin minäkin : )

En yhtään ymmärrä miten joku muu kuin sinä tai miehesi voi ottaa kantaa tähän tai mihinkään muuhunkaan teidän kahden välisiin seksijuttuihin??? Ihan sama kai se on paneeko äijäs sua pebaan vai juoko maitoasi - jos et tykkää, niin ei ookoo. Jos teille molemmille passaa, niin sekään ei kuulu meille muille.

Vierailija
4/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenkään itse maistaa eikä mieskään ainakaan tosissaan ollut tissimaitoa vailla.

Vierailija
5/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan rinnastako imaisi?

Jäikö yhtee maistamiseen ai halusiko imeä enemmänkin?

On minunkin mieheni hörpännyt lypsettyä maitoa, mutta nyt siis haluaisi ihan rinnalle imemään.

ap

Vierailija
6/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa mun ystävän mies on maistanut lypsettyä maitoani. Tosin se oli kyllä niin, että vauvalta jäi jämät ja hän kippas kysymättä loppu maidot alas

Vierailija
7/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on myös mies imenyt rintoja,kuin myös maitoa...joten ei mitään noloa=)

Vierailija
8/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuo tilanne hämmensi. Onneksi mieheni ei siihen lupaa etukäteen kysellyt, silloin vasta olisinkin ollut hämmentynyt!

Vierailija
9/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen jäi sinivaloon kun pääsin synnäriltä. Maito nousi ja olin räjähtämäisilläni. Sairaalasta lainaan saatu rintapumppu ei toiminutkaan

ja käsin ei onnistunut. Mies imi tyhjäksi, sylkäisi tosin maidot vatiin! Hävetti, mutta oli pakko!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän