Lue keskustelun säännöt.
Apua, musta tuntuu, että olen rakastumassa toiseen mieheen, vaikka kotona on kunnon mies ja kolme lasta
Kommentit (3)
Ja musta tuntuu, että väkisinkin meinaa suustani livahtaa aika tylyjä kommentteja näihin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aattele jos vaikka heräisist tän miehen viereltä krapulassa, ja muistaisit, että kotona odottaa 3 lasta ja lastenhoitaja