Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsesi aani. Kerro tunteesi minua kohtaan aiti, niin mina vastaan sinulle mita haluan ja mita tarvitsen. Kerro myos ikani.

Vierailija
01.02.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmaan ikinä ymmärrä, kuinka rakas olet! Olet niin rakas, että asettaisin tietysti oman henkeni alttiiksi vaaralle pelastaakseni sinun. Tämä varmaan itsestään selvä vanhemman tuntemus omaa lastaan kohtaan. Olet niin rakas, että olen koko ajan huolissani siitä, miten sinä pärjäät elämässäsi. Kasvaako sinusta vielä joskus rehti ja reilu muita kunnioittava ihminen, kun nyt tuntuu siltä, että tuo muiden kanssa kanssakäyminen on sinulle niin kovin vaativaa ja haasteellista. Pelkään, että ajaudut väärille teille, vaikka tiedätkin oikean ja väärän. Minusta on ihanaa, kun halaat ja rutistat ja sanot minua ihanaksi äidiksi! Se tuntuu hyvältä ja toivon että sinä tunnet yhtä syvää mielihyvää, kun kuulet minun sanovan sinua ihanaksi ja rakkaaksi ja kun sinua rutistan. Olen välillä suunnattoman surullinen ja huolestunut, kun haukut ja lyöt sisaruksiasi, toisia lapsia tai kun haukut meitä vanhempia tyhmiksi. Ajattelemme vain sinun parastasi, kun asetamme sinulle rajat. Rakas lapseni. Muista aina, että tärkeintä maailmassa on tehdä hyvää toisille ja kunnioittaa muita. Silloin voit elää myös itse onnellisesti.

äitisi

Vierailija
2/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että sinä olet iloinen ja hymyilet minulle. Haluan että leikit kanssani ja autat minua läksyissä jos ne tuntuvat vaikeilta. En halua että huudat minulle mutta etenkään en halua että huudat kenellekään muullekaan meidän perheessä. Kyllä minä pärjään äiti, ei tarvitse huolehtia niin paljon.

T. poikasi 7-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakas 7 v poikani sanoistasi! Minä lupaan kovasti yrittää olla huutamatta. Anna kuitenkin anteeksi, kun joskus huudan. Yleensä suurin syy huutamiseen ei ole sinun käytöksessäsi vaan, siinä, että olen toisinaan tosi väsynyt. Yritän muistaa myös sanoa sinulle, että sinä olet ihana, vaikka joskus käyttäydytkin väärällä tavalla. Minäkin teen joskus väärin - huudan tai hermostun. Silloin minä käyttäydyn huonosti. Yritetäänkö yhdessä käyttäytyä paremmin?

t. äiti

Vierailija
4/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo poikani teksti meni! Aivan kuin joku meidät ihan oikeasti tunteva olisi tuon tekstin kirjoittanut!

Vierailija
5/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä liian pieni suunnitellakseni etukäteen käytöstäni. Ole sinä äiti mallina minulle, niin minä opin sitten hiljalleen seuraamalla sinua.

poikasi

ps. minäkin rakastan sinua. Ja rakastan myös isiä ja muita perheenjäseniä.

Vierailija
6/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas nuppuseni,

Minä rakastan sinua ja olet oma rakas lapseni aina. Olet ihana ja kaunis ja söötti ja herttainen :) Olet omani, ja minä olen sinun omasi, ja se tekee minut onnelliseksi. On ihanaa, että juuri sinusta tuli meidän lapsemme. Välillä suutun sinulle, kun teet kiellettyjä asioita - mutta ei se haittaa, se ei muuta mitään, eikä sekään, että sinä suutut aina välillä minulle. Välillä en ymmärrä sinua alkuunkaan, etkä sinäkään et varmaan ymmärrä joskus minua, mutta ei sekään haittaa eikä muuta mitään. Aina minä rakastan sinua kuitenkin! :)

Vierailija
7/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas 3-vuotias hassulaiseni,

Minä rakastan sinua! Olet hupsu, ihana, söötti pikku palleroinen ja tulen iloiseksi aina sinut nähdessäni :) Olet aina omamme ja me olemme sinun oma perheesi nyt. On ihanaa, kun autat äitiä, kun halit ihan vain siksi että haluat halia, kun olet niin iloinen että kasvosi loistavat kuin lämmin aurinko. On mahtavaa, että juuri sinusta tuli meidän lapsemme!

Vierailija
8/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoukset kantakoot sinua myötätuulessa TÄNÄÄN JA AINA !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi