Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korvavaikku - pitäisikö viedä lääkäriin?

Vierailija
01.02.2008 |

Esikoisen 4v korvat ovat aina täynnä vaikkumöhnää kun niihin kurkkaa, ja olen yrittänyt varovasti sitä poistaa korvakäytävän suulta vanupuikolla kun näyttää ettei tyttö edes kuule mitään. Pitäisikö niitä käydä jossain näyttämässä vai " valuvatko" muidenkin lasten korvat vaikkua? Se on siis sellaista tahmaa, ei halkeilevaa kuten kuopuksen ja omani.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni on erityisen ahtaat k.käytävät, ja lapsesta asti on välillä pitänyt käydä terkkarilla huuhdottamassa korvat (" möhnä" ei tule itsekseen aina ulos vaan paakkuuntuu käytävään), nykyään teen liotuksen ja huuhtelun tietty itse. Apteekista saa siihen aineen ja " truutan" .

Aikoinaan äiti huomasi sen juuri siitä, etten kuullut kunnolla. Neuvolan täti sitten huuhtaisi vaha-kakkarat veks;)

Vierailija
2/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin oikeasti nostoni tunnin ennen vastaustasi :)

Vierailija
4/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liimakorvaa pelkäsinkin :( t. ap

Vierailija
5/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä 8 vuotta liimakorvasta kärsinyt ja lapsena melkein kuuroutunut, nykyisin normaalisti kuuleva aikuinen.

Vierailija
6/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, mitä touhua täälä. Hirvitellään kamalimpia mahdollisia visioita ja haukutaan muut " lievemmät" mahdollisuudet. Vedä ittes pöntöstä

Vierailija
7/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liimakorva ole mikään hirmu vakava vaiva. Sehän on hoidettavissa oleva vaiva!

T:5

Vierailija
8/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se liimakorva ei ole niin kamala vaiva, niin älä tuo esille sitä niinkuin se olisi maailmanloppu. Ei tainnut hartiat mahtua pöntöstä kun jaksat piikitellä edelleen.

Vierailija
9/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkös mä enää vastaan mihinkään ketjuun, vaikka voisin auttaakkin. Saatana.

Vierailija
10/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä kaivele korvakäytäviä. Ehkä kannattaisi viedä vaikka terveydenhoitajalle huuhteluttamaan ne korvat.

Vierailija
11/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljoa auta jos maalailet pahimpia mahdollisia skenaarioita. Mieti nyt vähän.

Vierailija
12/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä vitusta sä niin päättelet, että mä väittäisin jollekkin, jolla on päänsärkyä, että sillä on kasvain? Äly hoi.

T. 5

Vierailija
13/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahda olla kokemusta saati ikääkään turhan paljoa, v**un viljelystä päätellen.

Vierailija
14/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mahda olla kokemusta saati ikääkään turhan paljoa, v**un viljelystä päätellen.

Sä se tässä tarviit hoitoa vai onko sulla iltalääkkeet ottamatta?

Vierailija
15/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt se sininenkin ettei nukkumatti syö tullessaan.

Vierailija
16/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan katotkin niitä.. Mä katson leffoja. Mutta nyt mä menen sohvalle kattomaan Maikkarin leffaa.

Vierailija
17/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee hoidettua samalla av:n ohella. Käyhän pihalla välillä ja koita saada kontaktia _ihmisten_ kanssa.

Vierailija
18/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sä varmaan katotkin niitä.. Mä katson leffoja. Mutta nyt mä menen sohvalle kattomaan Maikkarin leffaa.

Vierailija
19/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä - tulin tsekkaamaan kotitöiden jälkeen vastaukset ja meinasin silmät tipauttaa kun niitä oli 28! Ja sitten luin tämän ketjun ja nauroin ihan vääränä :D Kyllä te tappelupukarit ootte ihania. Ihan kuulostatte Miss Vaikulta 4v ja Miss Liimakorvalta 3v (jepjep, kuopuksella on krooninen) paitsi kirosanojen määrässä.

Ja Ketjun Paras Vastaus -palkinto menee tälle: " älä vie korvavaikkua lääkäriin vaan se lapsesi."

Eli tilaan tytölle vaikka samantien lääkärin, käymme näyttämässä niitä korvia.

t. ap