Kuopiolaiset äidit
Hei
Olen jo pitkään miettinyt siellä päin käydessäni onko siellä liikettä jossa myydään lastenvaattemerkkejä:Exit, Name IT, Lego, Tutta, Esprit, Reima.Itse löysin sokokselta tuttaa, reimaa ja espritiä mutta valimoima oli aika pieni.Entä onko H&M ja Lindexin lisäksi muita paikkoja joista saa kivoja äitiysvaatteita??
Sitten vielä kyselisin teidän mielipidettä siihen että olisiko tallaisella liikkeellä jossa myytäisiin lastenvaatteita/äitiysvaatteita kysyntää siellä päin???
kiitos vastauksista=)))
Kommentit (2)
Kauppakeskus Aapelin takana olevalla rännikadulla on liike (vielä kun kaupan tai kadun nimen muistais..), jossa myydään mm. Name it -merkkiä. Tämä on kyllä kiva liike ja mielestäni ihan kohtuuhintainen pieneksi erikoisliikkeeksi. Samalla kadulla on myös lastenvaatteiden second hand shop Pikku Vanha Nurkka. Muita lastenvaateliikkeitä ei nyt minulle tule mieleen, on tullut käytyä lähinnä näissä perusketjuissa eli H&M:llä, Lindexillä, Kapp Ahlissa, Sokoksella ja Prismassa. Prismassa on ainakin Tuttaa, Reimaa yms. ja myös jonkin verran tarvikkeita nykyisin. Ai niin, Carlssonilla on uudistettu lastenmaailma, jossa on kaikki tarvikkeet ja vaatteet samalla osastolla, mutta mielestäni ainakin vaatteet on aika hintavia. Vaunuja, sänkyjä yms. on monipuoliset valikoimat. Tasavallankadulla Ykkösrastilta kaupunkiin päin on myös hyvä lastentarvikeliike, mutta en muista, onko siellä vaatteita. Siellä on jonkin verran näitä harvinaisempiakin tuotteita kuten kantoliinoja, kestovaippoja yms.
Äitiysvaatteita olen löytänyt H&M:ltä, Lindexiltä, Kapp Ahlista ja Lastentarvikkeesta, tosin kaikissa melko suppeat valikoimat. Onneksi nyt vaatetyyli on sellainen, että tunikoita löytyy tavallisilta osastoilta.
Eipä täällä oikeasti ole muuta kuin h&m ja lindex ja lastentarvike missä äippävaatteita myydään. Itselläni on tämää ollut vähän vaikea aihe kun nuo h&m vaatteet, niin kivoja kun olisivatkin, eivät mahdu päälle. Tai voi sieltä paitoja ostaa mutta housut ovat niin kippanoita ettei tämmöinen persevä ja reitevä niihin mahdu.
Olisi kiva jos olisi kohtuuhintaisia isojen tyttöjen äippävaatteita. Ilmeisesti nuo ruotsalaiset ovat sitä mieltä ettei läski sovi äidiksi. Kele.
Minen noista lastenvaatemerkeistä hirveästi tiedä. Sokokselta saa jotain merkkejä joo. Kun olen niin nuuka näissä hankinnoissa niin h&m ja lindex linjalla olen vaatteita kakaroille hankkinut. Tosin Kuopiosta ei oikein löydy housuja kuten farkkuja punkeron muotoisille lapsille. H&m vaatteet kun ovat semmoisille kukkakepeille nekin. Ennen täällä oli Tepan tenavapuoti, joka myi Clairen vaatteita. Niissä mitoitus riitti niin ettei tarvinnut 10 vuotiaalle naisten M kokoa ostaa. Ja lahkeen pituus oli sopiva. Sääli että liike lopetti jo vuosia sitten.
- pirkko, potentiaalinen asiakas