Otin peneen yhteyttä - tuntuu kuin olisin tehnyt syntiä
Koko sen ajan kun olen äitipuolena ollut, olen ollut ahdistunut lapsipuolistani. Nyt otin yhteyttä peneen, koska tuntuu, että pää räjähtää. Olo on sekä helpottunut, että syyllinen.
Kommentit (28)
Vierailija:
jos lapsia ei saa viedä myös sinne peneen?
Lapsesta, joka aina saa itse päättää ja voittaa tahtojen taistot, saattaa tulla itsekäs päällepäsmäri, joka ei kestä häviämistä. Hän ei saa ystäviä, sillä hän ei tee mielellään kompromisseja. Aggressiivisuus ja epäsosiaalisuus ovat uhkakuvia lapselle, joka ei opi empatiaa ja haluaa olla aina kaiken keskipisteenä.
Kuulostaako tämä tutulta?
Kannattaisiko puhua ensin miehesi kanssa, ennen mihinkään " peneen" menoa? Miksei isä saa lapsiaan kuriin? Luulen, että lapset oireilevat teidän luonannne olosta, voivat kotona käyttäytyä aivan normaalisti.
Lapset riehuvat teillä ollessaan. Isä ei kiellä. Ehkä sun pitäisi kieltää, jos se sua ärsyttää? Koetko että et osaa tai saa?
tai peloissa kasvattajana - tai mitä tahansa. Olen joka tapauksessa niin pohjattoman väsynyt tilanteeseen, että haluan siihen jotain muutosta - tai edes itselleni tilaa tuoda esille ajatuksiani.
ap
Vierailija:
Lapset riehuvat teillä ollessaan. Isä ei kiellä. Ehkä sun pitäisi kieltää, jos se sua ärsyttää? Koetko että et osaa tai saa?
ja isä on nähnyt kuinka lapset heittelevät äitiä tavaroilla. Ja he ovat potkineet kotonaan ulko-oven lommoille. Ongelmia on kaikissa sellaisissa paikoissa, missä kuri on löyhempi.
haluaisi katsella väkivaltaisia ohjelmia ja väkivaltaa sisältäviä mangoja.