Mikä Ticketin välikausiasu
Haluaisin sellaista materiaalia kuin mitä on perinteisesti esim. Reiman tai Travallen asut. Eli kun olen ymmärtänyt, että Ticketillä on myös sellainen joka on enemmän sadeasun tapainen. Olenko ymmärtäyt oikein?
Siksi vaan kysyn kun täältä en löydä Ticketiä mistään eli jos sellaisen haluan, pitää se tilata jostain nettikaupasta.
Kommentit (3)
Tuulipukukangasta on Rain drop ja Splash.
JJ:ssä oli todella hyvän tuntuisia välikausihousuja, niiden nimi oli Ontario.
johtunee ehkä siitä, kun en ole niitä koskaan päässyt missään vertailemaan. Välikausipukuna meillä ei ole koskaan ollut, mutta nyt kiinnostaisi, koska talvipuvusta tykkäämme kovasti. Täällä mainittujen settien hinnat ovat aika edullisia, ovatkohan ne päteviä ihan normaaleihin ulkoleikkeihin? Kurapukua en halua, vaan mielellään ihan normaalia välikausiasua. Olen täällä lukenut useamman kertomusta syksyn puvuista, joiden kangas oli tosi ohutta ja heikkoa. Sitten oli tuo Splash (vai miten se nyt kirjoitettiin :-)), jonka hinta näköjään myös tosi edullinen. Osaisiko joku kertoa, mitä ovat Hardy-takki ja Honey-takki, joita Kuperkeikka myy. Niillä on hintaa huomattavasti enemmän kuin muilla Ticketin seteillä. Olisi kiva tutustua näihin ihan paikan päällä, mutta täällä päin niitä ei löydy yhdestäkään kaupasta :-( joten tilaaminen jostain ainoa mahdollisuus saada.
Siis kun nettikaupassa olen törmännyt tälläisiin pukuihin:
Fårårsjakke ja regntöjsät. Eli mitä eroa on ja kumpi vastaisi enemmän sitä mitä haen? Ja löytyykö vielä muita malleja?