***SYYS 04, helmikuun eka Wiikkispino***
Kommentit (21)
Lili, olkaatten hyvät:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=67&m=12306285&p=1&tmo…
Mihinkä se tammikuukin hävisi?! :O
Meillä kävi siivooja, siis mummo. Ihan pyytämättä ja yllätyksenä halusi tulla imuroimaan. Jospa saisin nyt itse lattiat pyyhittyä. Yleensä jää tekemättä, kun onkin taas seuraavan imuroinnin aika. Tekis mieli vaihtaa olkkarin järjestystä ihan kokonansa. Venna ois varmaan innokas apulainen siihen puuhaan. Anti-sisustaja-miekkoseni vain murahtelee moisille hankkeille :DD
Oltiin aamupäivällä tuossa avoimessa pk:ssa. Venna leikki oikein nätisti nelivuotiaan tytön kanssa. Ei tuo kyllä kovin epäsosiaalinen eikä ehkä kamalan ujokaan ole, haluaa vaan että äiti on jossain takavasemmalla tavoitettavissa. Eilen Venna kysyi, että " koska minä, äiti, vien sinut sinne kerhoon?" :D
Ens tiistaina on laskiainen. Jäisiköhän tuo parhaillaan pyryttävä lumi edes hetkeksi maahan? Edellinen lumi kesti tunnin :/
Mimmulle soisin jo vähitellen vapaan viikonlopun!!
Nyt Vennalle yksilöllistä huomiota, alkaa Ti-Ti-nalle loppua. Pikku-Myy alkaa nyt pärjätä yksillä kunnon päikkäreillä, mahtavaa! Saa jotain tehtyäkin täällä kotosalla.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Saisko ees nopean böö-kierroksen kaikilta?
- tea -
olen muovailemassa sellaista isoa ajatusmössöä tiivii(ksi) tarinaksi rukoilemista. Eh. Tauko paikallaan.
Muistakaa käydä äänestämässä Jussipalkintoja, erityisesti voin suositella Miehen työ -elokuvaa :-D
Parisuhteessa muuten myrskykausi. Puheenaiheena: miten osoitetaan käytännössä että on valinnut perheen ja puolison. Tähän mennessä olen ollut ope karttakepin kanssa. Jännää nähdä koska roolit vaihtuu ja mitä mulle opetetaan.
Kukku-luu-ruu
Sairastupiin paranemista!
Miten Mimmu voit joutua aina töihin? eikö joka kuudes vai oliko se seitsemäs viikonloppu pidä olla vapaata töyehtosopimuksen mukaan? no jaksua joka tapauksessa!
Kaikille muillekkin haastaviin tilanteisiin jaksua!
Meillä oli elämäntapaohjaus koulutusta viikolla. Esittelimme itsemme hänelle ja piti kertoa mitä tekee työkseen ja kauhea totuus paljastui minulle. Oikeasti minun kynttilääni poltetaan nyt molemmistä päistä enkä tiedä kauanko se palaa kun ei nyt kotonakaan ole mitään vahvistavaa tilannetta. Mutta siis minä nuori, kokematon, TH hoidan nyt äitiysneuvolaa, lastenneuvolaa, kouluterveydenhuoltoa, aikuisvastaanottoa (lisäksi vielä nuorten työpaja ja tuettu työtoiminta saattaa työllistää minua) ja sitten olen vielä kaksi päivää viikossa töissä poliklinikalla, missä sielläkin pitäis jotain osata. Meidän kokenut TH/kätilö siis lopetti työnsä tällä viikolla eikä ole tietoa koska hänen toimensa edes laitetaan auki...
Tänään oon vapaapäivällä ja viikonlopuksi polille töihin. Tosin tänäänkin jouduin käymään töissä parin tunnin koulutuksessa.
Mukavaa viikonloppua toivotellen
Mari ja Ee ja Aa
Pojalla on ehkä eka kuumeeton päivä,olis jo aikakin.Kuumehan nous viime pe.Eilen tuntu jo että pää sekoaa kunn kuume nous yli38 ja vaan mietin et mikä poikaa vaivaa?!nyt vaikuttas hyvälle,ellei illalla taas kuume nouse..
Typyn tarhasta soittivat että epidemiakeskuksesta tulee väkeä+lääkäri tarkastamaan lapset eli syyhyongelma on paha!nyt jännäään mikä on typyn tuomio???huomenna pitäs lähteä Enkelin kanssa kaupoille mut vaihtuuko se punkin häätöön ja suursiivoukseen!Miehelläkin flunssanen olo et saa nähä miten käy huomisen :-/
Kyllä todella olis aika mimmun saada vapaa vkl!!!!
Eipä taas tule muuta mieleen...
jatu
Onneksi Iikan ilmalennossa ei käynyt pahasti!Säikäyttää niin kamalasti tuollaset!
jatu
Kuulosti pelottavalta Iikan lentely, mutta ilmeisesti iso säikähdys ja parku olivat seurauksena eikä inhottavampaa.
Inhalta kuulostaa ongelma Jatun Typyn tarhassakin. Syyhy, punkit ja täit riittävät jo sanoina saamaan kutinan ja epäluulon aikaan.
Onpas sulkkua, että Venna vie äitinsä kerhoilemaan :-)
Meillä on yh-vuorokausi edessä. Vähän harmittaa, sillä kohta miehellä alkaa taas perinteiset kevättalven työmatkat ja silloin joudutaan Typyn kanssa vähän väliä olemaan viikkokin kaksistaan. Toisaalta enimmäkseen kaksinolo sujuu ihan rauhaisasti, mutta etukäteen stressaa, kun tietää joutuvansa olemaan kaikesta vastuussa koko ajan - jaksaapi tai ei... Ja aamut pelottaa. Miten ehtiä aikaisina aamuina tarpeeksi ajoissa liikkeelle. Normaalisti mies vie Typyn tarhaan niinä aamuina, kun joudun ennen valoa töihin. Niitä arjen pienempiä murheita siis tässä vaan pähkäilen :-)
Ynikselle vielä yksi hatunnosto pyöräilystä. Minusta ei olisi siihen, kammoksuttaa jo sekin ajatus, että pian pitää lähteä tarhareissulle tuonne räntään ja loskaan. Päivälläkin jo ärsytti tuo vaakasuorainen lumiräntä päin näköä. Missä kaunis valkoinen hanki ja auringonpaiste? Turha kai kysyä; toivotaan, että edes siellä Saamuskan maisemissa :-)
Keilin
En minäkään siitä märästä lumesta tykännyt, kun naamalle satoi. Mutta olen tänään todennut, että olen joskus vähän tyhmäkin. En tiedä onko itsepäisyys aina niin hyvästä, vaikka ton liikunnan kannalta ehkä on. Töissä vaan on ärsyttävää juuri nyt ja mun ois aika helppo pyytää pomolta siirtoa toisiin hommiin. Itsepäisenä kuitenkin haluan saada homman hoidettua, vaikka ärsyttääkin. Parempaa on kuitenkin edessä. Mietin vaan tänään, että itsepäisyyden ja mukavuudenhalun takiako pysyn tossa hommassa. Ehkä näin, mutta just nyt se tuntuu helpolta ja hyvältä ratkaisulta. Viihdyn tuolla kuitenkin ja odottelen uusia projekteja.
Mies on ollut yön yli Tampereella. Tullee parin tunnin sisällä.
Varmaan taas roikun täällä viikonloppuna enemmän ja vähemmän. Huomenna tosin koko päiväksi ohjelmaa. Melkein odotan jo huomista iltaa, että saan vaan olla " rauhassa" . :)
T: Ynis
Eiköhän viestit tästä lähde kuitenkin rönsyilemään muillakin. Vaikka entisellä palstalla taisi taaperoperheet olla suurin " kuluttaja" .
T@hdelle piti sanoa jo aikaisemmin, että onneksi selvisitte säikähdyksellä. Kyllä se oikeasti aina pelästyttää, kun kumahtaa kunnolla. Meillä molemmat lapset tulleet ainakin kerran osan portaista alas ja siitä se vasta ryminä on tullut. Onneksi niilläkään kerroilla ei käynyt mitään. Säikähdettiin kyllä kaikki. Syysneiti lisäksi kerran putosi seisaaltaan rattaista kaupan kovalle lattialle otsalleen. Aikamoinen musta kuhmu tuli, muttei sen pahempaa. Siitä on jo aikaa, mutta kaverikin muistaa sen kuhmun, kun näki samana päivänä.
Työärsytyksestä sen verran, että onneksi lapset vie ajatukset äkkiä muualle. Eipä kauheasit jaksa enää ärsyttää.
Menen kattomaan frendejä...
T: Ynis jälleen:)
Meillä on hiljaista, siis hil-jais-ta-! Tietokone vain surisee ja koirat kuorsaa ja tuhisee. Ja minä nautin hiljaisuudesta :) Oma seura, paras seura. Mies otti muksut ja lähti äitinsä luo yökyläilemään. Minä jäin karvaisten poikien kanssa kotimieheksi.
Mari, kyllä kait ne jonkinlaiset työehtosopimukset on olemassa, mutta olen koko työurani aikana tullut siihen tulokseen, että sijainen ei ole ihminen, eikä ainakaan meidän puljussa mitkään lait koske meitä sijaisia. Nooh, ehkä vähän liioittelen, mutta siltä välillä tuntuu... Mutta ensi viikonloppu on vapaata, tosin miehellä on silloin töitä. Ja seuraavana viikonloppuna on oikein pidennetty viikonloppuvapaa, jolloin tarkoituksena olisi lähteä Helsinkiin miehen kanssa kaksistaan kyläilemaan veljeni luo. Siis ai että odotan innolla! Mutta ei uskalla hirveästi tuuletella ja hehkutella etukäteen, koska silloin mitä varmimmin suunnitelmat menee puihin...
Toivottavasti Jatu ei pääse/joudu punkki-täi-jahtiin... yöks!
Ynikselle hatunnosto pyöräilyn suhteen!
Onneksi Iika selvisi säikähdyksellä, huh!
Ja Mari, otahan sinä(kin) rauhallisempi työtahti, nimimerkillä toinen raataja... ;)
Mutta nyt siirryn sänkyyn hyvässä seurassa, kirjan kanssa nääs. Se on harvinaista herkkua sekin tässä hullunmyllyssä.
Mimmu, tällä kertaa ihan itsekseen :)
PS: Missä T-P?
Mulla monesti samanlainen olo, että mitähän tapahtuu kun on jotain suunnitelmia. Ensi kevään matkaa varatessa hirvitti, että voiko näin aikaisin varata lentoja. Entä jos joku sairastuu tms. Meidän reissu hieman isompi juttu, kun lapset jää mummoloihin, mutta silti. Pienemmätkin suunnitelmat aiheuttaa samanlaisia fiiliksiä. Tuntuu, ettei kovin aikaisin uskalla mitään suunnitella.
Aikaisemmin meinasin sanoa, että miksi et nauti vapaa-ajasta, mutta sitten jatkon viestiä ja huomasin sinun olevan töissä. Mutta nauti silti niistä vapaahetkistä joita nyt on tarjolla. Nauti kirjasta! :)
T: Ynis, tän illan häirikkö:)
Täällähän minä. Ei ole taas muka kerinny palstailemaan. No töissä on ollut taas ihan mukavan kiireinen viikko oikeastikin. KEskiviikkona olin pitkästä aikaa iltavuorossakin. Hirveä stressi muka pukkas päälle kun maanantaina kaveri lähti sairauslomalle ja sitten mulle niin ku jäi senkin hommelit. Pakkohan myyntipalvelun soittoihin on vastailla ja tehdä tarjouksia yms. Sitten kun teen yleensä aina aamua, el 7.15 meen töihin ja avaan puljun niin jos menen vaikka töihin vasta klo 8 saati että menen iltaan, oon ihan pihalla! Menee pitkä tovi että pääsen kiinni mistään töistä ja tajuan edes mitä talossa tapahtuu. Nyt kun menin ke iltaan olin ku perseelle ammuttu karhu kun edellisenä päivänä oli ollu kiirettä ja tein pitemmän päivänkin vielä. Sitte iltavuoroon tullessa oli semmonen olo, ettei aamuvuorokaan ollut oikein hoitanut hommiaan.
No iltaa kohti meno rauhoittui ja sain tehtyä hommia ihan hyvin. Illat vaan on monesti tai siis aina semmosta fyysistäkin raadantaa kun pitää kokoustiloja järjestellä. Siksi meillä iltavuoroa tekeekin aina yks ja sama mies. Mutta välillä pitää vaihdella vuoroja että hänkin pääsee perheen pariin iltaisin.
Eilen oli viinikoulutusta töissä. Se alkoikin pari tuntia aiemmin ku oli aluks suunniteltu, eikä kukaan sitten lähtenytkään kylille. No mä kävin työkaverin kans syömässä kiinalaisessa ja sitten mun serkku tuli sinne ja menin sen kanssa toiseen ravintolaan. Se söi pitsan ja mä jälkkärin ja pari sidua. Olin kotona 23.30. Mutta olinpa mä viideltä herännytkin.
Tässä meidän murheenkryyni taas...ne yöt. Käytin Onnia lääkärissä torstaina kun mua ahdisti kuunnella sitä pinnallista katkovaa hengitystä iltaisin. Sai reseptin ventolineen (entinen suihke oli jo vanhaa) plus ab-kuurin. Joku tauti sillä vissiin on, en muista nimeä. Jostain solunsisäisestä bakteeri jutusta se lääkäri puhui. Ja naurahti kun sanoin marraskuussa kunnallisen puolen korva-nenä-kurkkulääkärin sanoneen että se kuorsaus helpottaa kun suihkuttaa Humidosea nenään. Tämä lääkäri sanoi ettei tuo mene ohi mitenkään ennen kuin ne risat on poistettu. Mutta sitä ennen tietysti pitää saada poika kuntoon.
Viime yönä taas Onni tuli meidän huoneeseen. Enään se ei tule vaan meidän viereen vaan tulee makkariin ja alkaa kiukutella ja märistä. En tiiä mikä on. Meitsi aina häipyy siinä vaiheessa toiseen huoneeseen niin sitten se yleensä pian rauhottuu. Onko tuo lie tottunut nukkumaan isänsä kanssa kun mä monesti meen jo illalla eri huoneeseen. Ärsyyntyy sitten kun mä oonkin yöllä makkarissa..? En tiiä mutta todella rasittavaa.
Eilenkin tosiaan heräs sitten klo 5 vaikka ysiltä oli menny nukkuun to iltana. Ei ummarra näitä öitä.
Mimmun työputki kuulostaa hirveältä. Vähän samalta kuin mulla kesällä oli. Mä olin muistaakseni 7 viikonloppua töissä peräkkäin tai jotain. Ja Kokkolassa just tähän aikaan vuodesta 4v sitten kun olin jo raskaana, olin minäkin 8 viikonloppua töissä. Ai että oli herkkua... No, hyvä että teillä on pikku miniloma miehen kanssa odotettavissa! Toivottavasti se toteutuu!!!
Mari myös tuntuu raatavan. Voimia!!!
Missähän mun pojat luuraa? Liekö puistossa tai kauppareissulla. Pitääpä alkaa laittautuun päiväkuntoon. Jos vaikka mummulaan mentäis.
Ulkona satelee lunta hiljalleen. Eilen sitä tuiskutti aikamoisen myrskyn kera.
T-P
Ihanan palauttava päivä, viikot ovat olleet aika kiireisiä ja väsyttäviä, mutta jo yksi vapaapäivä auttaa. Mimmun työtahti kuulostaa kamalalta. Tsemppiä ja onko sulla mitään toivoa päästä vakituiseksi. Luulin, että teidän alalla on työvoimapula.
Minä odottelen pullataikinan nousua. Päätin tehdä laskiaispullat ite, kun lapsetkin tykkäävät leipoa. Unohdin tosin hillot ja mantelimassan kauppaan, mutta vielähän tässä ehtii. Kaalilaatikkokin haisee ihanasti nenää.
Viime viikolla selkä vihoitteli oikein kunnolla. Mutta kiitos ihanan lääketeollisuuden, sain tehokkaita lääkkeitä ja nyt selkä alkaa olla kunnossa. Mutta maanantaina tuli itku, kun en edes pysynyt ajamaan autoa. Tänään olin jo salilla, tosin selkää en rasittanut, mutta liike tekee hyvää.
Nämä kelit alkaa todella ottaa päähän. Keskiviikkona ajoin siinä kamalassa myräkässä Porvoosta kotiin. Olin kyllä onnellinen, että selvisin hengissä, niin hurjiaa meno oli Porvoon motarilla, venäläiset rekat painelivat ohituskaistaa, niin etten meinannut pysyä tiellä. Huhuh, mitä tomintaa.
Nyt taisan mennä syömään, maha kurniin oikein.
Pilette
Monopolipeli käynnissä. Minä putosin jo, joten aikaa kirjoitella hetkisen :) Pizzat on syöty. Lauantaisauna siirrettiin suosiolla huomiseen, kun Monopolia oli päätetty pelata, eikä peli päässyt alkamaan ennekuin vieraat lähtivät. Vieraina olivat edesmenneen ystäväni mies lapsineen, joten oikein oli toivottuja vieraita. Liian harvoin vain nykyään nähdään. Kohta tulee vuosi ystäväni kuolemasta..
Meillä tosiaan on paljon valkoista hankea. Aurinkoa sen sijaan ei vielä liiemmälti ole, mutta kylläpä sekin tästä kohta alkaa paistelemaan.
Kaikille jaksamista työputkien ja viikonlopputöiden kanssa! Nykyään en onneksi enää yleensä viikonloppuja tee. Olen kyllä elämäni aikana niitä riittävästi ehtinyt tekemään. Aikoinaan olin 7 kesää peräkkäin yhdessä kesäravintolassa töissä, viimeiset kesät päällikkönä. Suuriman osan kesistä tein niin, että koko kesänä oli vain muutama vapaapäivä. Silloin ei kyllä ollut lapsia. Esikoisen ja keskimmäisen ollessa pieniä tein jatkuvaa iltavuoroa 15-23 ja lapset olivat siis vuorohoidossa. Viikonloput ja juhlapyhät olin useimmiten töissä. Nykyinen työelämä on luksusta siinä mielessä, että töitä lähinnä toimistoaikaan (Pätän työaikani itse ja useimmiten päivä vähän venyy, mutta aika normi on esim. 9-17.30).
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Saamuska ja popula :)
Itku pitkästä ilosta. Lapsilla. Oltiin päivällä Disney jääshowta kattomassa ja tykkäsivät kyllä. Hieman pelotti hetkittäin, mutta jälkikäteen olivat innoissaan. Kiitos seuralaisille! Iltapäivällä sitten vielä synttäreillä. Taitaa olla väsynyttä väkeä, mies iltatoimissa lasten kera ja levottomalta kuulostaa meno. Äsken kuului kauhea huutokin. Toivottavasti nukkuvat sikeästi, eikä päivän menot aiheuta liikaa levottomuutta. Huomenna sitten ollaan rauhassa kotona.
Meillä ois mätiä, graavilohta yms. herkkuja miehen kanssa, mutta synttäriherkut vielä painaa vatsassa. Ehkä jossain vaiheessa iltaa voidaan herkutella vielä.
Menen telkkarin ääreen (tyypillistä minua)...
Pikainen ilmoittautuminen pinoon, moi! Huomenna on laskiaissunnuntai eikä yhtään ole sellainen fiilis kun ulos katsoo :( Mä itseasiassa unohdin koko jutun. Ei ole pullia leivottu täällä päässä, ei. No, jos jaksaisi huomenna tehdä aamupäivällä kävelylenkin ja käydä Alepasta ostamassa iltapäivä-kahville ..
Kiitos tosiaan Ynikselle ja tytöille seurasta :) Oli kiva kokemus tuo Disney on ice-show. Tyttö on siitä koko loppupäivän puhunut paljon, jäi siis mieleen. Ensimmäinen näytös taisi olla hänelle se mieleenpainuvin, siinä kun oli prinsessat ja sitten se -hui- hirviö (Kaunotar ja hirviö- osuus). Se taisi olla suurin juttu mikä pelotti niin paljon että äidin syliin piti päästä. Ehkä kaikkein eniten tytön mieleen jäi kuitenkin jääkone :) Siitä on puhuttu toiseksi eniten, heti Tuhkimon jälkeen.
Taidan painua pehkuihin. Tai ainakin hyvän kirjan pariin. Kävin perjantaina kaverin kanssa leffassa katsomassa Sooloilua. Oli muuten tosi huono leffa :(
Alli
Taas on ihan kato täällä:)
Kehtaan myöntää, olen laiskotellut koko päivän. Toinen satsi pyykkiä koneessa, yhden viikkasin kaappiin. Siinä päivän aikaansaannokset. Viikko tuntui sen verran rankalta ja kun eiliseksi oli niin paljon tekemistä, että olin jo päättänytkin tänään ottaa ihan rennosti ja makoilla niin paljon kuin huvittaa. Onneksi lapset leikkii paljon keskenään ja mieskin on levon mulle suonut. On nimittäin tullut selvästi tarpeeseen.
Menen valvomaan lasten syömistä...
Laskiaissunnuntaita siis. Meillä nukuttiin pitkästä aikaa ennätyksellisen pitkään, 7.30 asti. Huimaa. Mutta tunti enemmän yöunta Onnilla ku yleensä viime aikoina. Hyväntuulinen on ollut koko päivän. Aamu touhuttiin sisällä vaan. Niitä äitiyden parhaita hetkiä sattui taas tähän aamuun. Minä heräsin miesteni herättämänä tästä vierashuoneesta (koska Onni taas tuli kiukutellen ja itkien yöllä väliin, tai siis meidän lattialle se tuli makaamaan ja märiseen..). Sitten kun olin heränny ja Onni syönyt aamupalan, se tuli mun viereen lämmitteleen. Köllöteltiin pitkä tovi saman peiton alla ja juteltiin. Se haki sitte parkkitalon ja muutaman pikku auton ja halus leikkiä niillä majassa, eli mun peiton alla. Tais siinä 3 varttia mennä. Oli oikein mukavaa.
Sitten käytiin torilla katsomassa poro feria tapahtumaa, ei vaan uskaltanut eikä halunnu Onni poron kyytiin. Mä oisin halunnut kyllä. Mullahan on muuten poroajokorttikin:) sitten käytiin vielä tän kylän laskettelurinteessa laskemassa rattikelkalla. Ja sitten tultiin saunomaan keskellä päivää. Mua paleli niin kovasti että sauna teki hyvää. Sitten kun syötiin 4 aikaan niin torkuin tunnin sohvalla, meni niin jäseniin.
Tässä oon koko illan oottanut että pääsen katsomaan serkkuni 3 viikkoista vauvaa. Tympii tää oottaminen mutta enpä taida tänäänkään päästä kylään. Kuuden aikaan oli tarkoitus mutta kun kyselin miten on niin eipä se iskä eli serkkuseni ollu kotona. Mulla on tuossa vaatteita lahjaksi ja yks body on niin pieni ettei se varmaan enää edes mahdu. Tai siis niinhän sitä aina kuvittelee että 3 viikkoinen olis jo " iso" .
Ihan kiva päivä ollut. Onni on ollu super hyvällä tuulella. Päivällä meinas kiukutella ja löi taas ja kun vein sen huoneeseensa rauhottumaan, sillä meni suu väärinpäin ja alkoi lohduton itku. Jätin sinne mutta kun se itki että mulla on nälkä ja tajusin että ei ollut syönyt ku vajaan makkaran torilla eikä " kunnon" ruokaa niin tajusin että niinpä tietysti onkin. Yritin nimittäin että olis mennyt lepäileen siksi aikaa kun mä teen ruokaa ja kun ei suostunut sitä alkoi kiukuttaan ja se läpsi mua.
No joo nyt lähdenkin katsomaan 3 viikkoista vauvaa. Pitää mennä. Moikkis:)
T-P
T-P:lle hyvää kihlapäivän iltaa.
Meidän viikikseen on mahtunu siivoamista, leipomista, vieraita ja laskiaisen viettoa.
Väsy painaa. Menen ajoissa nukkumaan, että saisin muistiani takaisin ja osaisin taas kommentoidakin ja kertoilla enemmän.
Iika voi hyvin.
T@hti
Vapaapäivä, ihana sana noin niin kuin mielikuvissa, mutta käytännössä kaikkea muuta kuin vapaata. Ja lapsetkin kuulostaa kähisevän taasen tuolla lastenhuoneessa...
Joku kummallinen talvikaamosväsymys on taasen iskenyt päälle. Viime yönäkin nukuin ihan kunnolla kahden tunnin päikkäreistä huolimatta. Olisipa ihanaa olla karhu, niin saisi nukkua koko talven... ;)
Lapset lähtevät tänään mummolaan viikonlopuksi isänsä kanssa. Yllätys, yllätys, minä en pääse taaskaan mukaan, kun työt sotkee kaiken muun elämän. Eihän tuo ole vasta kuin kahdeksas (!!!) viikonloppu töitä yhteen putkeen...
Mutta hyvää wiikkstä kaikille, yritän palata paremmalla aikaa.
Mimmu ja lapset x3