Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä!!! Mulle tuli ostokielto Ellokselle!!

Vierailija
18.11.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne Ellokselle niin asia varmasti selviää paremmin kuin täällä

Vierailija
2/12 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne Ellokselle niin asia varmasti selviää paremmin kuin täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan niitä miten sattuu eikä vielä ole tullut mitään kieltoja mitä nyt tilille ei voi ostaa joka onkin hyvä juttu.

Vierailija
4/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä voi johtua?? Onko jollekulle muulle tullut??

Vierailija
5/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais kyllä tulla.

Vierailija
6/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain siksi että itse päätin etten tilaa mitään!

Oletko maksanu laskut?

Vierailija
7/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakassuhde päättyy tietyn ajan kuluessa siitä, kun lopetat Elloksen tuotteiden tai kuvastojen tilaamisen tai asioimisen internetkaupassamme. Asiakassuhde päättyy myös, jos pyydät tulla poistetuksi postituslistoiltamme. Mikäli asiakas käyttää väärinkäytöstarkoituksessa toisen asiakkaan asiakasnumeroa, Ellos-tiliä tai Ellos-laskua, tai muutoin tahallisesti toimii Redcats Oy:n vahingoksi, voi Ellos jatkossa pidättäytyä hyväksymästä henkilön tilauksia (ostokielto). Ostokielto voidaan asettaa esim. jos asiakas jättää toistuvasti lunastamatta tilaamansa lähetykset, väärinkäyttää Elloksen tarjouksia tai tilaajaetuja, luo tarkoituksella itselleen useita asiakasnumeroita tai käyttäytyy asiakaspalvelutilanteissa säännönmukaisesti tavalla, joka loukkaa Redcats Oy:n henkilökuntaa tai vaikeuttaa heidän työtään. Myöskään holhouksen alaiset henkilöt eivät voi tehdä tilauksia Ellokselta.

Vierailija
8/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis merkkikuteita vaan, kuten Espritin, Puman, Adidaksen ja Niken vaatteita. Siinä oli syynä jokin lahjakorttien väärinkäyttö, mitä en kyllä ymmärrä.

No, toisaalta asiassa on hyväkin puoli..Tuleepa vähemmän ostettua turhia vaatteita ja rahat säästyy..:)

Silti ihmetyttää tuo..mut olkoon.

Vierailija
9/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla vai kun yritit tilata?

Vierailija
10/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon pari myöhässä. Jospa on samasta syystä?

Vierailija
11/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan me ei ole tilattu varmaan kohta neljään vuoteen mitään mut aina tulee kuvastot ja alennuslipareita.

Vierailija
12/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä sillä minimillä. Jos minimi on ollu esim 8e, olen saattanut maksaa 200e jne. Olen ollut pitkään asiakkaana ja mielestäni hyvä asiakas.. Mutta en sitten tiedä. Mietin, että johtuisiko siitä, kun joskus käyn muuttelemassa tilauksiani nettisivuilla tai perumassa jotain, jos toimitusaika näyttää menevän pitkälle jne. Tai sitten palautuksia on ollut aina välillä enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme