Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei toi Kodinpuolustaja voi loppua noin!!!
Kommentit (4)
se on annabeth. ei mikään annabella, annabelle, tai annabell
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä nukahdin viimeisellä mainoskatkolla. Kertokaa tarkemmin lopusta.
Räpsyttelee vaan avuttomana silmiään ja aukoo niitä lautasen kokoisiksi. Ärsyttää niin, etten voi sarjaa katsoa. Kunpa se nyt olis haluttu pois sarjasta niin voisi alkaa seurata sitä...
Alue: Aihe vapaa
tosin hyvin kriittisessä tilassa.
Annbell sanoi, ettei häntä saa jättää!