Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kalliimpi kosmetiikka oikeasti parempaa? Huomaako eron?

Vierailija
31.01.2008 |

Olen ikäni käyttänyt Lumenea ym. marketeista saatavia merkkejä. Nyt alkaa ikää kertyä ja ekat rypytkin ovat tosia-asia. Pitäisikö/kannattaisiko ryhtyä panostamaan enemmän rahaa kosmetiikkaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että ihmiset uskoisivat, että kallis on tehokkaampaa. Oikeasti niiden hinta koostuu kalliista mainonnasta ja purkkien designista, ei raaka-aineista.

Monella ns. kalliilla merkillä tehdään samalla tehtaalla edullisempaa markettuotetta, mikä kertonee myös samoista raaka-aineista.

Vierailija
2/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin plastiikkakirurgin jälkeen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene kyllä sinällään on kaikin puolin hyvä merkki, vaikka ns. halpismerkki onkin.

Löytyy niistä kalliistakin silti huonoja, niissä maksaa vain se nimi.

Sun kannattaa mennä kosmetologille, niillä on usein ihan oikeastikin toimivia tuotteita tarjolla.

Tietenkään sä et ryppyjä enää pois vois saada, muuta kun kirurgin veitsellä. Se on tosiasia. Mutta ennaltaehkäistä voit uusia ryppyjä. Se on kaiken a ja o.

Kosteuttaminen on tärkeää siinä iässä kun alkaa ihon omat toiminnot veltostua.

Välttämättä Lumenen voiteista ja muista tuotteista et saa tarvittavaa kosteutta, mutta kannattaa silti kokeilla.

Kosmetologit myös tekevät tarkkoja ihoanalyyseja ja osaavat sitten ohjata ja opastaa ihon oikeassa hoidossa.

Kannattaa siis käydä, jos itsellä ei ole ihon toiminnoista ja sen hoidosta kummempaa tietoa.

terv. kosmetologi

Vierailija
4/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain taannoin laivalta äidiltäni tuliaisena Kanebon kosteusvoiteen (pyysin sellaista Lorealin pientä pumppupulloa, joka olisi maksanut kai 6 euroa).

Ihmettelin sitten kuukauden jälkeen äidilleni, kun on niin riittoisaa ja mukavaa rasvaa. Käytin ko tuotetta aamulla ja illalla päivittäin... ja pullosta oli kulunut tuossa kohtaa ehkä 1cm. Riitti se kaksi painallusta pumppupullosta aamuin ja illoin naamaan ja kaulaan. Äitini sitten totesi siihen, että oli se kyllä sitten hintansa väärti ja kertoi maksaneensa tuosta melkein 70 euroa... okei pullo on kyllä iso... hinta järkytti, mutta tuo ilmeisesti kestää koko vuoden... ja on siis joku anti-age tuote. Tästä kyllä meinasin vetää porot nokkaan, koska olen alle 30-vuotias (enhän minä mitään ryppyrasvaa tarvi ;)). Myyjä oli kuitenkin tätä suositellut, kun äiti oli kempparissa kertonut ikäni ja ihotyyppini ja muut oleelliset...

Häihini ostin biothermin meikit ja ne on mulla yhä (irtopuuteri ja huulipuna yms). Ei päivittäisessä käytössä kylläkään, nyt kotona ollessa en siis meikkaa päivittäin... mutta kyllä sen siinä puuterissakin huomaa, ettei tule sellaista " pahvinaamaa" kuin jollain markettikosmetiikalla... eli eli...

Lyhyellä kokemuksella lähtisin sanomaan, että kyllä laatu maksaa... kosmetiikassakin. Yleensä vaan tuotteet kestävät sitten myös kauemmin, eli tulevatko ne loppupeleissä kalliimmaksi... eivät mielestäni. Kertainvestointina tietty kalliita...

Vierailija
5/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en pihistä meikkivoiteessta enkä ripsiväristä.

Hintavamman meikkivoiteet ovat peittäviä ja kuitenkin kuulaita. Eivät kuivata ihoa, eivät paakkuunnu ryppyihin (juu, niitäkin 38-vuotiaalla jo on!) Ja hintavammat ripsivärit pitävät minkä lupaavat (pidentävät, tuuhentavat ripsiä) kun taas halpis ripsarit Lumene, Maybelline tms. tekevät ripsistä suoran tönkön ja suttuisen.

Huulikiillotkin ovat kalliimmissa sarjoissa paremman tuoksuisia ja makuisia (kokeile Clarins, Lancome, Estee Lauder!!) Halpis huulikiillot tuoksuu ihan pikkutyttöjen purkalle, en itse halua sellaista tuoksua itselleni. Huulikiiltojen pysyvyydessäkin olen huomannut eroja kalliimpien hyävksi.

Halpsisarjoista olen löytänyt hyviä eye-linereitä ja kynsilakkoja.

Ihonhoitotuotteet ehdottomasti ns. kalliimmista sarjoista. Kokeilkaapa joku aamu katsoa peiliin kun olette käyttäneet viikon ajan hyvää yövoidetta ja saman sarjaa silmänympärysseerumia, Ihan eri nainen siellä peilissä: freessi ja terveen värinen iho!

Vierailija
6/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta halvoissa ovat tehottomammassa muodossa. Tiedä sitten onko tää totta. Itse olen kyllä joissain tuotteissa huomannut eroja, esim. silmämeikinpoistosineissa, ja jotkut halvat ovat haisseet niin kuvottavalle että olen jättänyt käyttämättä. Kalliimmat shampoot ovat oman kokemukseni mukaan yleensä olleet riittoisampia.

Paras tapa ehkäistä ryppyjä on välttää liiallista alkoholinkäyttöä ja auringonottoa, lopettaa tupakointi, juoda paljon vettä ja syödä monipuolisesti ja nukkua riittävästi.

Vierailija
7/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ryppyvoiteissa voi niitä tehoaineita olla kalliimmissa tuotteissa moninkertaisesti verrattuna markettituotteisiin, jotka sisältävät mainostamaansa tehoainetta vain nimeksi. Ja kyllä sen sitten tuloksissa huomaa. Samaten meikeissä huomaa eron esim. pigmentin osalta - kalliit meikkivoiteet/ luomivärit jne. levittyvät paljon paremmin ja kestävät freeseinä pitkään kun verrataan halvempiin merkkeihin.

Mutta kyllä se kallis markkinointikin vaikuttaa hintaan osaltaan, mutta ei siis selitä kokonaan kallimpaa hintaa.

Vierailija
8/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostapa vaikka ensin joku markettivoideja sen jälkeen selektiivisensarjan. Koostumus,tuoksu ja hoitavuus on ihan eri

luokkaa.

Kalliimmissa on paremmat raaka-aineet. Ja kun on joku aineosa, niin halvassa sitä on esim. 1% kun taas kalliimmassa sitä voi olla esim. 80 %

Mutta, jokainen käyttää mitä haluaa.

Vierailija
9/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen sitä mieltä että laatu maksaa. Ihonhoitotuotteissa eron huomaa samoin kuin esim puutereissa, meikkivoiteissa, ripsareissa. Diorin huulipuna pysyy huulissa kun Lumene ainakin itseltäni " häviää" melko nopeaan pois. Käytän joskus piheyden iskiessä esim Lumenen kasvorasvaa vähän aikaa ja aina palaan takaisin Biothermiin. Iho on ihan eri näköinen silloin.

Vierailija
10/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimpaa tarvii siis laittaa vähemmän. Toki joissain merkeissä maksetaan vaan nimestä..

Vierailija
11/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-esim. ripsiväriä en enää koskaan vaihda halpikseen.

-mulla hyvä iho niin halvempikin meikkivoide ok

Vierailija
12/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoja kannattaa hoitaa muttenkin, kuorimalla ja kostuttamalla naamioilla. Lumenehan mainostaa paljon tuotteitaan joten ei ne raaka-aineet kauheesti maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi