Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikan tytön haalari

31.01.2008 |

Moi,

meillä hoikka 5,5 v tyttö, jolle olen etsinyt irtoulkohousuja ja haalareita (sekä talvi- että valikausivaatteita).

Kaikki mallit näyttävät olevan niin leveitä, että housut eivät pysy ylhäällä ja haalarit näyttävät purjeilta.

Hyväksi haalariksi olen huomannut Reimatecit - jotka muuten meillä ovat kestäneet joka ikinen kaksi kautta, mikä on mun mielestä riittävä :) mutta jopa reiman housut ovat liian isoja vyötäröstä. Talveksi olebkin irtohousuiksi ostanut henkselihousuja, mutta nyt pituutta on sen verran, että henkelihousuja on vaikea löytää.

Onko teillä hyviä ehdotuksia muistakin merkeistä kuin Reima(tec) istä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö on nyt 5v ja olen ajatellut ensi talveksi hankkia irtotakin ja housut. En enää haalaria ollenkaan. Kapean mallisia talvivaatteita joissa kosteussuoja ei kai valmisteta?

Vierailija
2/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä niistä ainakin meille on jotain löytynyt, mutta nuo henkselihousut ovat vaikeita ja olisi kiva, jos voisi jostain muustakin valita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänelle irtohousut ovat käyneet reimatec sekä rasavil sekä myös lassieta on ollut, sekä välikausi että henkselihaalarimallia. Kyllä reimatecilla ainakin on hekselimallia talvisin isommillekin lapsille (meillä nyt 6v tyttö ja käytössä on 110-116c, reimatec-housut). Housut ei meillä käy leveälahkeisina, ainoastaan kuminauhapuntteina kun on lyhyt tyttö. Mutta tuo kapeus on tosi iso ongelma - kiristysnauhat vyötäröllä kun ei tahdo toimia käytännössä. Onneksi meillä tuo tytön lyhyys aiheuttaa sitä, että pienempi koko käy meille paremmin. Kokohaalareissa on nimittäin käytössä jo 122-128cm koko, mutta puolihousut tarvii olla kaksi kokoa pienemmät!

Vierailija
4/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viime marraskuussa 5v. täyttäny tyttö,jolle on tähän mennessä istunut haalareista, vain remu. se istuukin tosi hyvin. Jonathanit ja reimatecit on kokeiltu. 2-osaisista on käytössä ollut lassien puku ja se istuu kuin valettu. housut ovat olleet haalarimallia, mutta en sitten tiedä onko niitä enää 110cm, alkavat nuo 104cm olla jo liian lyhyet:( Tyttö oli siis pari kuukautta sitten 107cm ja 16kg