Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö LIBERO-merkeillä enää mitään?

31.01.2008 |

Liberokerhon muuttuessa sähköiseksi, muuttui koko homma jotenkin vaikeaksi ja ankeaksi : / Ne tavarat/vaatteet jota sieltä merkeillä saisi ovat jotenkin ihan kamalia!!! Meillä on noita merkkejä PALJON ihan tyhjänpanttina...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sähköinen systeemi on helpompi ja kätevämpi. Merkit vain lähetti sinne ja viikossa ne oli kirjattu systeemiin. Sitten vain pari hiiren klikkausta ja olin tilannut tuotteen itselleni. Eri asia on pitääkö tarjolla olevista tuotteista, mutta toisin kuin ennen, niin nyt on valinnanvaraa.

Aiemminhan piti ensin odottaa kirjettä, joka tuli kun lapsi oli x-kuukautta vanha. Sitten piti olla oikea määrä niitä merkkejä just sillon ja ne piti lähettää. Ja vaihtoehtoja oli joko 2 tai vain yksi. Esimerkiksi se marimekon body oli niin pieni tai tuli tilattavaksi niin myöhään, että olisi ollut saapuessaan jo isohkolle esikoiselleni hyvin tyköistuva.

Rontsukka, joka on tyytyväinen uuteen systeemiin ja säilyttää merkit mieluummin pisteinä netissä, kun kotona

Vierailija
2/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ne merkit kuoreen ja lähetä ne sinne sun libero " tilille" tai anna jollekin joka ne haluaa/tarvitsee!!

Itse ainakin kerään ne merkit talteen ja lähetän sitten aina enempi kerralla!!

Hanan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sai sentään Legoa, Marimekkoa jne. (josta pääsi kyllä eroon myymällä jos ei ko. tuote käynyt) mutta nyt merkeillä saa vaan jotain KRÄÄSÄÄÄ!!!!