Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi harrastaa tanhua?

Vierailija
30.01.2008 |

Juttelin tänään yhden tutun kanssa, joka oli tosi tuohtunut miehensä harrastuksesta. Hänen miehensä aloitti tanhun viime syksynä ja mies on kuulemma ihan höyrähtänyt, osti jopa kansallispuvun sekä kahdet tanhukengät. Ja hän myös ravaa esityksissä ja viikonloppu treeneissä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsekaan. itsehän päättää harrastuksistaan!

Vierailija
2/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en antaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itsekään kauheen viilee ole :)

En ehkä kauheesti kertoilisi miehen harrastuksesta kellekään.

Vierailija
4/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa mummoa ja kansantanssia

Vierailija
5/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että seksielämämme kärsisi jo ensimmäisten katrillien ja polskien jälkeen :(

Vierailija
6/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan Hoo Moilasena, kun tuttava vaahtosi tuosta asiasta. Mun mielestä on ihan se ja sama mitä mitä mun mies harrastaa ja vaikka hän haluaisi harrastaa tanhua, niin en estelisi. Miestä ei kyllä tanssi kiinnosta pätkääkään.

ap

Vierailija
7/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitä harrastusta, huonoa seuraa ja pettävät muijiaan - toisten miesten kanssa.

Vierailija
8/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..sitä harrastusta, huonoa seuraa ja pettävät muijiaan - toisten miesten kanssa.

Vierailija
9/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten miehen pitäisi valita tanhut tai minä!

Vierailija
10/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on jo kengätkin hankkinut!

Vierailija
11/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni on vaan melko vaikea kuvitella tanhuporukoihin...

Vierailija
12/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on kerran laittanut jalkaansa kiekurakärkiset nahkatöppöset, ei sille enää koskaan kelpaa mikään tavallinen.

Vierailija
13/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko miehesi kusta istuallaan. Antaisitko miehesi pieraista äänekkäästi. Antaisitko miehesi käydä lounaalla naisen kanssa. Antaisitko miehesi käydä hiihtokeskuksissa.

Älkää antako niitten tehdä mitään, niin kohta ei tarvitse vaivata päätään koko murheenkryynillä. Eron jälkeenhän ei tarvitse antaa niitten tavata lapsia.

Vierailija
14/18 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sillä ehdolla, että mikäkin pääsen mukaan. Siellä on tosi mukavia ihmisiä ja se on oikeasti hauskaa. Mielestäni se on kuitenkin pariskuntien yhteinen harrastus, muuten se on pian entinen pariskunta.

- Entinen tanhuaja

Vierailija
15/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneetkin yhdessä kansantanssikursseilla, mutta mies on hiukan liian kömpelö innostuakseen tosissaan. Kyse on ollut nimenomaan kansantanssista, ei _tanhusta_. Ainakin täällä pääkaupungissa nuorten harrastajien kansantanssipiireissä on aivan loistava meno! Tiedän useita miehiä, jotka tanssivat.

Väitän, ettette ole nähneet oikeaa kansantanssia livenä, jos pidätte sitä mummoharrastuksena...

Vierailija
16/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaisi aloittavansa tanhun, niin saisin siltä seisomalta kiikuttaa hänet joko hullujenhuoneelle tai vaihtoehtoisesti neurologin tutkittavaksi....mun mieheni ei yksinkertaisesti ole tanhutyyppiä.

Vierailija
17/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa siis kansantansseja. Käy vaimonsa ja seuransa kanssa joka vuosi jossainpäin maailmaa tanssimassa, aina Kiinaa myöten.

Osaan hyvin kuvitella hänet puukko vyötäröllä polkemassa maata ja viemässä naistaan hurjaa kyytiä..

Mielestäni juuri kansantanssissa mies on mies, eikä niinkuin jossain kilpatanssissa, missä miehenkin täytyy liikkua sulavasti, lanteita keikuttauen.

Vierailija
18/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisitkö mieheltä ylipäätänsä jonkun harrastuksen?

Joka tapauksessa olisin iloinen jos ko. lajia harrastaisi. Kyllä se on ihan itsetunnosta kiinni, pää pystyssä ja eikun menoks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan