Osaatko puhua ystäviesi kanssa muusta kuin lapsista?
Miksi suurin osa äidiksi tulleista ei puhu enää mistään muusta kuin lapsistaan ja perheen pyörittämisestä?
Minä ainakin haluaisin pitää lapsivapaan kaveri-illan joskus, ja aina käy niin että puhe siirtyy lapsiin, ja niiden ongelmiin ja ankeaan arkeen... Ja sitten porukassa on aina se, joka kertaa ne ihanuudet ja onnet muidenkin puolesta=). Aika koomistahan se naisten ilta on. NO, kertokaa, oletteko tehneet tyttöporukalla sääntöjä, että lapsista ei keskustella?
Meillä on kautta aikojen ollut tyttöjen iltoja, joihin miehiä ei sallita. Ja nyt tekis terää perustaa nuo illat myös aiheelle " lapset kiellettyjä" .
Kommentit (5)
Enempi puhumme kaikesta muusta. Tänään keskustelimme mm. kirjanpidosta, uskonnoista, parisuhteiden onnesta ja kurjuudesta, ruuasta, espanjan kielestä...
Päinvastoin, koen erittäin virkistävänä sen, että voi puhua ihan muista asioista!
Mulla on lapsia, mutta olen samaa mieltä kuin ap, että joskus on kiva puhua ihan muista jutuista, aikuisten asioista :)
toisen mamman kanssa tulee puhuttua lapsista, sellasen kanssa kenellä ei oo lapsia ni jostai muusta.
Läheisimmän ystäväni kanssa puhumme kaikesta..lapsista, miehistä, seksistä, uskonnosta, taiteesta..
kas vain, kyllä ne omat lapset hiipivät kaikkiin aiheisiin mukaan esimerkeiksi tms., oli aihe sitten maailmanpolitiikka, runous, kuntoilu tai mikä vain :( Tiedän, että lapsettomia kavereita ei varsinkaan kiinnosta, ja sitten tunnen itseni ihan vanhaksi ja huonoksi ja rajoittuneeksi ihmiseksi :(