Kauheaa miten jotkut ei osaa kasvattaa lapsiaan itsenäisiksi...
Kommentit (47)
Puolin ja toisin, jos kärsisi sellaisesta.
että pidän päivittäin yhteyttä äitiini ja näemme viikottain. Oma ikäni on 43 v...
naapurissa taikka kotona hänen kanssaan.
että pidän päivittäin yhteyttä äitiini ja näemme viikottain. Oma ikäni on 43 v...
jos tosiaan pyykkää vanhempien luona yli 30vuotiaana.
perheet ovat vuosituhansia asuneet yhdessä kodissa, monta sukupolvea samankaton alla. Muualla maailmassa vielä nytkin. Suomen nuoret äidit pitävät tätä perversinä. Voi voi.
Niin minä asun perheineni samassa pihassa vanhempieni kanssa, nytkin on kulunut kohta viikko kun viimeksi olen äitini nähnyt muuta kuin ikkunasta.
ja asutte seinäseinää vasten.
perheet ovat vuosituhansia asuneet yhdessä kodissa, monta sukupolvea samankaton alla. Muualla maailmassa vielä nytkin. Suomen nuoret äidit pitävät tätä perversinä. Voi voi.
Niin minä asun perheineni samassa pihassa vanhempieni kanssa, nytkin on kulunut kohta viikko kun viimeksi olen äitini nähnyt muuta kuin ikkunasta.
Aiko monesti ulkomailla ne yhdessä elelevät sukupolvet elää yhdessä vain sen takia että on pakko.
Aiko monesti ulkomailla ne yhdessä elelevät sukupolvet elää yhdessä vain sen takia että on pakko.
[/quote]
seuraava poika 23v asuu kotona,vain kuopus joka 19v uskaltautunut muuttamaan kotoa pois.Kuopuksella poikaystävä ja kaksi vanhinta sinkkuja.25v taitaa olla peräti vielä neitsyt.
Mitä pahaa siinä on? Päinvastoin, helpottaa kun omat vanhemmat vanhenevat niin apu on lähellä.
seuraava poika 23v asuu kotona,vain kuopus joka 19v uskaltautunut muuttamaan kotoa pois.Kuopuksella poikaystävä ja kaksi vanhinta sinkkuja.25v taitaa olla peräti vielä neitsyt.
Mitä pahaa siinä on? Päinvastoin, helpottaa kun omat vanhemmat vanhenevat niin apu on lähellä.
Meillä meni ollessani 31 pyykkikone rikki. Oli pakko käydä vanhempieni luona pesemässä vauvan vaatteet ennen kuin ehdimme ostaa uuden.
ai että jos asuu vanhempien lähellä, niin on automaattisesti läheisriippuvainen?:) Täytyykö aikuistuttuaan siis muuttaa mahdollisimman kauas omista vanhemmistaan?
Muualla ollaan paljon Suomea pidemmällä varhain itsenäistymisessä. Suomessa pitäisi järjestää vanhemmille esim. lapsivero, joilla heitä voitaisiin kannustaa lapsien itsenäiseen vastuun ottoon elämässään.
ettekö osaa oikeasti elää ilman isukkia ja äityliä?
vanhempieni naapuriin koto-Suomeen! Olenko siis laheisriippuvainen? Onko laheisriippuvaisuutta etta haluaisi lapsenlapsien ja isovanhempien nakevan toisiaan mahdollisimman usein? Varsinkin kun ovat joutuneet karsimaan erosta vuosia?
ettekö osaa oikeasti elää ilman isukkia ja äityliä?
vanhemmat arjessa liian mukana tarkoittaa samassa pihassa&naapurissa asumista!!!!!!!!!!!!!
on koko ajan arjessa läsnä johtuen asumisesta naapurissa tai jopa vanhempien luona.