Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa miten jotkut ei osaa kasvattaa lapsiaan itsenäisiksi...

Vierailija
18.11.2008 |

aikuinen lapsi kiinni yhä vanhemmissaan..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko ajan arjessa läsnä johtuen asumisesta naapurissa tai jopa vanhempien luona.

Vierailija
22/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin, jos kärsisi sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän päivittäin yhteyttä äitiini ja näemme viikottain. Oma ikäni on 43 v...

Vierailija
24/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa taikka kotona hänen kanssaan.

että pidän päivittäin yhteyttä äitiini ja näemme viikottain. Oma ikäni on 43 v...

Vierailija
25/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan pyykkää vanhempien luona yli 30vuotiaana.

Vierailija
26/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheet ovat vuosituhansia asuneet yhdessä kodissa, monta sukupolvea samankaton alla. Muualla maailmassa vielä nytkin. Suomen nuoret äidit pitävät tätä perversinä. Voi voi.

Niin minä asun perheineni samassa pihassa vanhempieni kanssa, nytkin on kulunut kohta viikko kun viimeksi olen äitini nähnyt muuta kuin ikkunasta.

Vierailija
27/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asutte seinäseinää vasten.

perheet ovat vuosituhansia asuneet yhdessä kodissa, monta sukupolvea samankaton alla. Muualla maailmassa vielä nytkin. Suomen nuoret äidit pitävät tätä perversinä. Voi voi.

Niin minä asun perheineni samassa pihassa vanhempieni kanssa, nytkin on kulunut kohta viikko kun viimeksi olen äitini nähnyt muuta kuin ikkunasta.

Vierailija
28/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiko monesti ulkomailla ne yhdessä elelevät sukupolvet elää yhdessä vain sen takia että on pakko.

Vierailija
29/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiko monesti ulkomailla ne yhdessä elelevät sukupolvet elää yhdessä vain sen takia että on pakko.

[/quote]

Vierailija
30/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava poika 23v asuu kotona,vain kuopus joka 19v uskaltautunut muuttamaan kotoa pois.Kuopuksella poikaystävä ja kaksi vanhinta sinkkuja.25v taitaa olla peräti vielä neitsyt.

Vierailija
31/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on? Päinvastoin, helpottaa kun omat vanhemmat vanhenevat niin apu on lähellä.

Vierailija
32/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava poika 23v asuu kotona,vain kuopus joka 19v uskaltautunut muuttamaan kotoa pois.Kuopuksella poikaystävä ja kaksi vanhinta sinkkuja.25v taitaa olla peräti vielä neitsyt.

Vierailija
33/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on? Päinvastoin, helpottaa kun omat vanhemmat vanhenevat niin apu on lähellä.

Vierailija
34/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni ollessani 31 pyykkikone rikki. Oli pakko käydä vanhempieni luona pesemässä vauvan vaatteet ennen kuin ehdimme ostaa uuden.

Vierailija
35/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että jos asuu vanhempien lähellä, niin on automaattisesti läheisriippuvainen?:) Täytyykö aikuistuttuaan siis muuttaa mahdollisimman kauas omista vanhemmistaan?

Vierailija
36/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla ollaan paljon Suomea pidemmällä varhain itsenäistymisessä. Suomessa pitäisi järjestää vanhemmille esim. lapsivero, joilla heitä voitaisiin kannustaa lapsien itsenäiseen vastuun ottoon elämässään.

Vierailija
37/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö osaa oikeasti elää ilman isukkia ja äityliä?

Vierailija
38/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempieni naapuriin koto-Suomeen! Olenko siis laheisriippuvainen? Onko laheisriippuvaisuutta etta haluaisi lapsenlapsien ja isovanhempien nakevan toisiaan mahdollisimman usein? Varsinkin kun ovat joutuneet karsimaan erosta vuosia?

Vierailija
39/47 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö osaa oikeasti elää ilman isukkia ja äityliä?

Vierailija
40/47 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat arjessa liian mukana tarkoittaa samassa pihassa&naapurissa asumista!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän