Haluaisitko kysyä jotakin Tupperware konsulentilta? :)
Kommentit (31)
niissä sellainen metallinen pyöreä raastinkiekko keskellä
En minä kyllä sanoisi, että tästä tappiolle jää. Kyllä minulle tästä vähän extraa jää, vaikka päätuloni minä kyllä hankin rahoitusalalla työskentelemällä.
Emännänlahjasta maksamme tukulle todella nimellisen hinnan sen arvoon nähden ja jos on aktiivinen myyjä, niin kampanjoista saa hyvin malleja uusista myyntituotteista.
Tavoitteena on tietenkin kasvattaa keskimyynti mahdollisimman suureksi ja sitä kauttaa vaikuttaa ansioihin.
ap
Mieheni siskolla on aika paljon. Osti aikoinaan kutsuista kaikki ja on niistä ylpeä.
Ovat vain aika kuluneita.
Miksi niissä sanotaan et kestää elinajan?
Maksamme itse emännänlahjan, vieraslahjat, kuvastot yms. Mutta kuten sanottu, emännänlajat ovat jälleenmyyjille hyvin edullisia.
Vaikutan Hämeen alueella :)
ap
Jo teidät on aivopesty melko pahasti!! No mikäs siinä jos tykkää rahaa pistää tollaseen kusetukseen!!
tuttipullo/nokkamuki on surkea, vai enkö osaa käyttää. nokka irtoaa ja lapsi saa sen itsekin irti ihan helposti naps vaan ja nesteet on tenavan päällä
ja onko myynnissä uudella kuviolla sitä dinoeväsrasiaa?
Kynttilöitä myymällä ei saa kun 20% ja kuvastot ym maksaa enemmän. t, edellisten kollega
Ostaminen on täysin vapaaehtoista, enkä minä ainakaan halua pakkomyydä kenellekään mitään. Rehellisyyden nimissä on tietysti tunnustettava, että paikasta toiseen kiertävät vieralahjojen kerääjät, jotka eivät ikinä mitään osta ärsyttävät. Mutta sekin heille suotakoon.
Elinikäinen takuu tarkoittaa sitä, että tuotteella on takuu koskien materiaali- ja valmistusvikoja aina voimassa. Jos takuuseen tulee 30 vuotta vanha astia, joka on mennyt rikki oikeassa käytössä, se vaihdetaan uuteen. Sulaminen, tiputtaminen yms eivät kuulu takuun piiriin.
Preludio kannun tiputtajaa varmasti harmittaa :(
ap
Saamme 29% myynnistä ja siitä vähennetään kulut. Käteen jää siis noin 25% myynnistä. Ei mielestäni ole kusetusta, vaan realismia :)
Olet " yrittäjä" millä vaan alalla, niin aina on kuluja. Pääasia, että tulot ovat isommat kuin menot. Eikös niin?
ap
Kannattaa näyttää tuttipulloa jollekin jälleenmyyjälle. Siinä saattaa olla valmistusvirhe.
Valitettavasti tällä hetkellä ei ole myynnissä dino-eväsrasiaa.
ap
Missäpäin vaikutat ap?