Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko kysyä jotakin Tupperware konsulentilta? :)

Vierailija
30.01.2008 |

Vastaan mielelläni illan ratoksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on ainakin huippu..

Vierailija
2/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat laadukkaita ja valmistetaan laadukkaista materiaaleista.

Eivät Tupperitkaan kuitenkaan mitään ihmetuotteita ole, vaan väärässä käytössä voivat mennä pilalle.

Tiedättekö muuten, että iso osa hinnasta koostuu suunnittelusta! Yhtä tuotetta voidaan suunitella vuosia ja Tupperit ovat voittaneet useita muotoilupalkintoja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuille juuri kukaan ei osta?

Vierailija
4/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit toki pyytää kuvaston lähimmästä tukusta tai joltakin jälleenmyyjältä. Pakko ei ole kutsuja pitää. Varmasti kaikki jälleenmyyjät mielellään toimittavat tilauksia suoraan kuvaston perusteellakin.

Minä ainakin voin halutessasi lähettää kuvaston sinulle :)

ap

Vierailija
5/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleenmyyjä saa itselleen n. 29% tilauksesta. toki siitä summasta vähennetään kaikki kulut. Bensat, kuvastot, hankitut mallit, emännänlahja yms. Ja ei minua laisinkaan hävetä myydä kyseisiä tuotteita. Ostaminen on täysin vapaaehtoista :)

ap

Vierailija
6/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki harmittaa hieman, jos ajaa pitkälle ja kutsuilla on kaksi ihmistä, eikä kumpikaan osta mitään.

Se " riski" kuitenkin kuuluu tämän työn/harrastuksen kuvaan. Seuraavassa esittelyssä voi sitten olla tupa täynnä ja paljon myyntiä.

ap

Vierailija
7/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaamisen voisi laskea niin, että jos esittelyssä on myyntiä 300e, niin minä tienaan noin 70e itselleni.

ap

Vierailija
8/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovat rumia ja ruman värisiä ;) Anna palautetta lähimpään tukkuun, jotta he voivat lähettää viestiä eteenpäin. Makuasiat ovat sellaisia, että joku tykkää ja joku ei. Omasta mielestäni Tupperilla on paljon erittäin kauniita ja tyylikkäitä tuotteita. Toki joukossa on myös " ei niin kivoja" juttujakin.

ap

Vierailija
9/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan tuttukaan tällä hetkellä.

Vierailija
10/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotona lasten kanssa? Voisiko vaikkapa perhekerhossa tms. järjestää esittelyn? Tai jos olet työelämässä, niin työpaikalla.

Onpas harmi, että kukaan ei kutsuja järjestä. Missä päin asut?

ap

Vierailija
11/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olenko vain tumpelo käyttäjä...

Vierailija
12/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut palautetta, että ei ole yhtä kätevä kuin jo myynnistä poistettu malli, jossa raastettiin pystyviistoon.

Itse en ole käyttänyt tuota säiliöraastinta, vaan minulla on se pystymalli.

ap

Vierailija
13/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuinpaikastani. Olisin muuten pyytänyt sinut jokonkin minun pitämääni esittelyyn vieraaksi. Voit toki kysyä lähimmästä tukusta, olisiko jotakin esittelyä, jonne voisit mennä.

ap

Vierailija
14/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa 25,90e. Minulla ei ole sitä " varastossa" , joten en voi kuvastohintaa edullemmin myydä.

On muuten oikeasti monikäyttöinen ja näppärä tuote!

ap

Vierailija
15/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin minä onnistun raastamaan sillä yhtä paljon raastimen päälle kuin sisälle. testattu sekä juustolla että porkkanalla. pysyraastimessahan on sellanen leikkaava se terä, ja se toimii kyllä. onko tekniikka hukassa vai raastimen desing ihan susi... heh vai tarkoitus, että säiliöön menevä säästetään ja ulos jäävä sitten lasagnen päälle=)

Vierailija
16/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut nimeä.

Ostaisin mutta tuntuu hinta jotenkin hirvittävältä mutta kerrahan se vain kirpaisisi :).

Onnea kuitenkin myynteihin.

Tunnut mukavalta ihmiseltä!

Vierailija
17/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen puoli raastaa hienompaa ja toinen karkeampaa. Oletko yrittänyt kääntää puolta, jos toisella puolella onnistuisi paremmin?

Harmi, että ei nyt ihan pelitä niin kuin pitäisi.

ap

Vierailija
18/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 kyseli, kuinka pitkään olen harrastanut tätä puuhaa. Tällä erää vasta noin 1/2vuotta, mutta muutama vuosi sitten myin aika ahkerasti ja pitkään. Sitten pidin hieman taukoa, mutta en malttanut olla poissa. Tämä on kuitenkin niin mukavaa puuhaa ja jotenkin noihin " kippoihin" jää koukkuun. Aina tulee uutta ja mielenkiintoista.

Mitenkäs itselläsi on touhu lähtenyt liikkeelle?

Vierailija
19/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla yksi tuttu jka sanoi et tuosta paskasta ei jää kun tappiolle, ja pitäis muka koittaa olla tyytyväinen kun se on kuitenkin " irtiottoa kotoa" ja PAH!!!

Vierailija
20/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan kivaa hommaa, en olis kyllä uskonu että joskus kokeilen tällaistakin. Isohkot myynnit ovat yllättäneet, olin kai aika pessimisti alussa (kaveri pakotti mukaan..)

Mukava harrastuksena kotiäidille, mutta ei tällä perhettä elätetä