Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman talon valitsisit? Etuovesta 163853 vai 382194?

Vierailija
30.01.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huh noita hintoja!

Vierailija
2/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei vesikriisi sitten ole karkottanut ostajia Nokialta täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostimme talon. Pyynti 296 000e. Maksoimme 250 000e.

Vierailija
4/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmään meidän näköinen, kodikkaampi.

Vierailija
5/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsellut mitä pk-seudulta saa tuolla hinnalla niin ihan rupua! Voi kun voisikin muuttaa Nokialle.

Vierailija
6/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyl teillä tuuri käynyt jos noin paljon ovat myynti hinataa pudottaneet... aina olen kuullut noin 5-10% tinkivarasta

Vierailija
7/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään tosin enemmän kivitaloista, mutta tosiaan pohjaratkaisu on tuossa ihan luksus! Vanhempien makuuhuoneesta pääsee sekä vessaan, suihkuun ja saunomaan että takan äärelle olkkariin, ja lasten huoneet oli kätevästi oven lähellä teini-ikää ajatellen :) Vastaavasti pikulapsiaikana toimiva pohja sikäli, että taloon pääsi sisään myös kodinhoitohuoneen kautta. Ja siellä oli kaksi vessaakin.

Muutenkin oli ihan makuni mukainen, eikä edes kallis! Ihan kateudesta vihreänä mietin, mitä meidän kämäsen, vanhan rivarikolmiomme hinnalla näköjään muualta Suomesta saa :-/

Vierailija
8/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aikaa sitten kommentoin noita jossain keskustelussa. No, talot sinänsä kyllä kelpaisivat minulle. Etenkin ensimmäinen oli sen tyylinen josta tykkään, joskin vähän kalseasti sisustettu ja vessassa oli yliannosteltu tehostelaattaa. Mutta en muuttaisi Nokialle, en ennen vesikriisiä enkä etenkään nyt. En lähtisi edes tekemään tarjousta ennen kun paskat on varmuudella saatu pois putkista.

Vierailija
10/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ehkä sisäpinnoiltaan sytyttänyt niin paljon, mutta pohja oli yhtä hyvä - ja se on vieläpä vaalea tiilitalo! :) Valitsisin varmaankin ihan sijainnin ja fiiliksen pohjalta, jos näistä pitäisi valita. Jälkimmäisessä mietitytti vuokratontti, oliko ekassa oma?

Vierailija
11/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa oli häiritseviä kaappeja siellä täällä seinillä ja laatat todella rauhattomia.

Ekassa taitaa muutenkin asua joku kouluttamaton junttieinariperhe: ei kirjahyllyä tai edes kirjan kirjaa missään, mutta helvetillisen suuri videoscreeni.

Vierailija
12/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toisessa ainakin valo tulee mukavasti sisälle, mun makuun enempi sisustus.

Vierailija
13/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt keittiösaarekkeesta (vai mikä kaapistohärpäke se nyt olikaan), kylppärin ja eteisen laatat rumat, jotenkin sekava vaikutelma.

Vierailija
14/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Just vähän aikaa sitten kommentoin noita jossain keskustelussa. No, talot sinänsä kyllä kelpaisivat minulle. Etenkin ensimmäinen oli sen tyylinen josta tykkään, joskin vähän kalseasti sisustettu ja vessassa oli yliannosteltu tehostelaattaa. Mutta en muuttaisi Nokialle, en ennen vesikriisiä enkä etenkään nyt. En lähtisi edes tekemään tarjousta ennen kun paskat on varmuudella saatu pois putkista.

Tunnustan kyselleeni sisustuskommentteja noin niinkuin keskustelupohjalta Kannustalosta Tottijärvellä (, joka siis Nokiaa) sekä rivarista Villilästä (, joka taas puolestaan Treen ja Nokian rajalla.)

Joku muukin/ jotkut muutkin innostuvat siis nokialaisista tai länsi-tamperelaisista taloista. Onkohan joku myyjä asialla?

Vierailija
15/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kämpät pyörineet täällä keskusteluissa jo pari viikkoa. Eli oliskohan joku luovalla myyntiasenteella liikenteessä:)

Vaan mikäpä siinä, saahan sitä yrittää...

Vierailija
16/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asuu aika lähellä tuota tokaa kohdetta ja se ainakin on ihan ok aluetta, sitä en hahmottanut missä tuo eka oli...

Vierailija
17/17 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap