Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei ole aloitekykyä eikä kykyä johtaa?

Vierailija
27.07.2026 |

Johtamisella en sitten tarkoita mitään määräilyä vaan sellaista "Hei kulta, mä hoidan tämän. Älä huoli" -asennetta. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ymmärrä johtamista. Ei alainen määrittele mitä johtaminen on, vaan asettuu tottelemaan määräyksiä, käskyjä ja neuvoja ja vaatimuksia

Vierailija
2/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tuollainen mies vai miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi aloitekyvytöntä miestä. Se ei haittaa, vaikkei osaisi johtaa.

Vierailija
4/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan joka tapauksessa haluaa määrätä kaikesta. Rauhan kannalta parempikin, ettei ole taistelua ainakaan mikromanageroinnista. 

Vierailija
5/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma ja itsetunnoton ihminen on tuollainen. Hänellä on ollut aina joku päällepäsmäri komentelemassa ja arvostelemassa. Mutta siitä voi toipua ajan kanssa.

Vierailija
6/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla kuin adolf.

Vierailija
7/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aiika nössölle; Eihän sitä mikään firman VD tarvitse olla mutta tuo on jo ojasta allikkoon 😳

Vierailija
8/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuollainen pitää naista äitinään ja viimeistään vuosien päästä suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan kun nainen ei osannutkaan lukea miehen ajatuksia ja toimia niiden mukaan. Haluan miehen joka kertoo mielipiteensä asiallisesti, ei lyttää ja osaa ottaa ohjat, ei ole liikaa toivottu aikuiselta ihmiseltä 🤣

Vierailija
9/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on mies,joka on parisuhteessa semmoinen peräässävedettåvä perunasäkki..Naisen pitää olla äiti, mutta näyttää PlayboyBunnulta ja antaa pillua. 

Vierailija
10/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitekyvyttömän kanssa en, johtamiskyvyttömän kanssa voisin ihan hyvin. Mielestäni se ei ole "johtajuutta", että hoitaa asioita arjessa itsenäisesti vaan just aloitekykyä ja normi elämänhallintaa. Sen sijaan en tarvitse miestä, joka on hyvä johtaja työelämän tai vaikka armeijan mittapuulla.

Vierailija
11/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on mies,joka on parisuhteessa semmoinen peräässävedettåvä perunasäkki..Naisen pitää olla äiti, mutta näyttää PlayboyBunnulta ja antaa pillua. 

Tuollaisia miehiä on harvassa, naisia sitten taas on enemmälti.

Vierailija
12/12 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, monta vuotta. Väsyin, koska mulla oli kahden sijaan 3 lasta. Eikä puolisoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme