Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri pyysi minua taaperonsa yölastenvahdiksi viikonloppuna jotta hän pääsisi tuulettumaan.

Vierailija
30.01.2008 |

Omia lapsia meillä ei miehen kanssa ole, mutta olen todella odottanut viikonloppua saadakseni levätä kunnolla. Kehtaanko sanoa hänelle ei? Minua hävettää kieltäytyä, kun hän on hiljattain miehestään eronnut yksinhuoltaja, jonka ainoa tapa tavata miehiä on kaupungin yöelämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoit harkitsevasi tai kysyväsi mieheltäsi, arvaa työkaveri jo että et ole suostuvainen, joten voit hyvin pistää miehen piikkiin vaikka ettei se käy ;)

Tollasessa tilanteessa saattaa helposti muodostua jatkossa kuvio että se kaveri alkaa pyytää sua aina kun huomaa että tykkäät olla lapsensa kanssa. Eli jos et halua, sano heti ettei käy.

Vierailija
2/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuitenkin kertoa että vasta kun sinulla on omia lapsia ymmärrät ettei lapsettoman uupumus vedä vertoja lapsellisen kestoväsymykselle.

Tämän tietoisuus voi aiheuttaa lapsellisessa katkeruutta kun vertailee elämäntilanteita ja mittailee kummalla on enemmän aikaa levätä ja muutoin suunnitella omat lepo- ja suoritusaikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hiljattain eronnut, niin tuskin vielä on tarvetta etsiä uutta miestä... Kaipa tuo pystyy tuulettumaan silloin, kun lapsi on isällään?

Vierailija
4/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmaan tapa sua, jos sä yhden yön viikonlopusta hoidat taaperoa! Se ei varmaan edes yöllä herää!

Mihin on kadonnut lähimmäisen auttaminen? Ite ottaisin vaikka kaikkien kavereideni lapset, samaan aikaan jos tarvetta olisi! Ja omiakin on kyllä kolme.

Vierailija
5/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnustan suoraan, että pelkäisin ottaa pientä lasta yökylään. Ihan oikeasti, tiedän, etten koko yönä nuku jos hän tulee meille. Mutta en kehtaa näin noloa syytä ääneen sanoa :( Jos jollakulla on vinkkiä tai apua tähän ongelmaan niin mielelläni otan neuvoja vastaan.

ap

Vierailija
6/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kuitenkin miettiä valimiiksi jonkun toisen illan joka sulle sopisi ja tarjoutua ottamaan lapsi silloin.

Vierailija
7/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtään nolo syy, ettei sinulla ole kokemusta pienistä ja arveluttaa.

Itse lupauduin lapsettomana hoitamaan kahta alle 3-vuotiasta, aivan totaalinen kaaos ja paniikki koko ajan päällä vaikka hoitoaika oli lyhyt, kolmisen tuntia =D

Iltatoimet jne voi olla yllättävänkin vaikea hoitaa ilman tuntemusta.

Vierailija
8/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie minulta nautinnon koko loppuviikosta ja varsinkin viikonlopusta. Minusta tuntuu, että todella tarvitsen näitä viikonlopun breikkejä ihan vaan itselleni, jaksaakseni tätä omaa arkeani. Lapsessa ei ole mitään vikaa, hän on aivan ihana. Myös työkaveri on aivan ihana ihminen, mutta kun en pysty niin en vain pysty :( Ehkä olen myös itsekäs, mutta.. en taida pystyä tähän urakkaan.

ap

Vierailija
9/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi joskus muutamaksi tunniksi päiväsaikaan (vaikkapa lauantaina) hoitoon, jolloin silloinkin väsynyt äiti saa vähän lepotaukoa (vaikka toki ei baariaikaa). Minäkin lapsettomana ajattelisin, että yö pienen lapsen kanssa voisi olla liian haastavaa, etenkin kun lepoa tarvitsisi itsekin. Tällainen kompromissi kuitenkin osoittaisi ystävällesi, että jotenkin tahdot olla hänen apunaan ja tukenaan.

Vierailija
10/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi