Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elämä on niin älyttömän vaikeaa joskus?

Vierailija
30.01.2008 |

Miksi minä teen aina vain huonoja valintoja? Nyt tilanne niin solmussa, että ainoa tie ulos on kuolema. En muista olisinko koskaan ollut onnellinen. Olen aina yrittänyt vain elää niin kuin en olisi olemassakaan. Nyt olen tullut tieni päähän. Ei voi mitään...ahdistus on silti suunnaton, henki ei kulje. Vihaan itseäni. Olen hakenut ammattiapua, mutta eihän se auta, kun en pysty sanomaan kenelläkään ääneen miten syvällä suossa olen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa purkaa ihan kaikki ulos vaan, mitä voit hävitä sillä? Kaikki järjestyy. 5 vuotta sitten halusin kuolla, edelleen olen tässä, vaikka silloin tuntui, että mitään apua ei ole mistään saatavilla.

Vierailija
2/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilanteesi? Ehkä täällä on joku, joka on kokenut saman ja osaa auttaa.

T: Itsekin joskus samoin kuvitellut, nyt onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnan ulkopuolelle ihan täysin. Mikään taho ei halua auttaa. Olen umpikujassa niin taloudellisesti kuin henkisestikin (jota ei varmasti ollut vaikea päätellä). Olen taistellut 4 vuotta, mutta nyt on tullut loppu. En vain enää jaksa, en yksinkertaisesti jaksa. Olen pahoillani.

ap

Vierailija
4/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän neljän vuoden aikana. Kukaan ei ole halunnut/jaksanut kuunnella minua. Mutta nyt olen totaalisen väsynyt, loppu, eikä minusta ole enää yrittämään yhtään enempää. Olen pahoillani.

ap

Vierailija
5/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin on elämää, on mahdollisuus.

Mies jätti minut nuoremman naisen takia. Minut raiskasi lähisukulainen, en uskaltanut siitä tehdä ilmoitusta (kumpikaan ei ollut kännissä tms.). Tulin raskaaksi, meinasin menettää järkeni. Hankin abortin, vaikka se soti kaikkia arvojani vastaan. Vihasin itseäni. Ryvin masennuksessa. Ainoa lapseni sairastui vakavasti. Mulla ei ollut voimia mihinkään. Luottotiedot menivät neljäksi vuodeksi, taloudellinen ahdinko. Sossussa täti huusi minulle tajuamatta miten kyvyttömäksi masennus oli minut tehnyt hoitamaan asioitani.

Vuosia myöhemmin olen onnistunut kouluttautumaan, saamaan työpaikan, lapselle hoitoa (ja tietenkin itselleni). Useamman vuoden pärjännyt jo ilman mielialalääkkeitäkin.

Vierailija
6/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeen, en käy kaupassa. Olen väsynyt, enkä jaksa yrittää. Onneksi sinä olet selvinnyt 7. Olet vahvempi ja parempi ihminen, kuin minä. Nyt en enää jaksa. Olen pahoillani.

ap

Vierailija
7/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää, että sanot " Jeesus auta minua" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän