Parikymppinen perhepäivähoitaja vastailee hetken..
Kommentit (8)
Olen Kotiavustaja.
Kokemusta kesätöinä päiväkotiapulaisena kahtena vuonna.
Hoidin paljon teini-ikäisenä vapaa-ajallani alkaen 2- ja 6-vuotiaita sisaruksia.
Kun odotin esikoistani toimin puoli vuotta hoitajana kodissa 2- ja 3-vuotiaille lapsille.
Osaan laittaa paljon monipuolisia kotiruokia ja minulla on hygieniapassi.
ottaisin mielelläni jos minulla ei vielä olisi hoitolapsia omien lisäksi. :)
-ap
Eikö kodin ulkopuolinen elämä kiinnosta ollenkaan?
En aiokaan " tuhlata elämääni" tässä työssä vaan teen sitä saadakseni lisätuloa ilman että joudun viemään omat lapseni kovin pieninä hoitoon toisaalle.
Tavoitteeni on että kuopus olisi vähintään 1,5-2v ennen hoitoon viemistä.
Nyt lapseni ovat 2,5 ja 9kk ikäisiä.
Mutta jos työ tuntuu vielä ajan kuluttuakin mukavalta niin en näe siinä ongelmaa että jatkaisinkin pidempäänkin.
leluista yms? Jos on, miten olet toiminut?
Mitä mieltä olet 40-60 -vuotiaista kollegoistasi? Ovatko he mielestäsi tuhlanneet elämänsä?
t. toinen ei niin nuori pph :)
ja pääseekö meidän lapset sulle hoitoon? :)