Viisi vuotta se kesti mut nyt mäkin lopetin tälläytymisen
Totta se on sitten et pitkässä suhteessa vissiin pierrään kilpaa. Seurusteltiin vuosi ja naimisissa ollaan oltu neljä, koko ajan olen huolehtinut itsestäni, meikannut ja pukeutunut omasta mielestäni kauniisti. Mies ei ole koskaan mitään sanonut, ei edes huomaa jos käyn kampaamossa ja hiusten väri vaihtuu. Kohteliaisuuksia ei tipu edes kirveellä uhatessa. No lopetin sitten ja kun olen nyt kotiäitinä niin en kampaa edes tukkaa, mitä helvettiä vaivautua jonkun tuppisuu jörrikän takia.
Kommentit (4)
Kehu MIESTÄSI komeaksi, hyväntuoksuiseksi, seksikkääksi, ihanaksi, haluttavaksi, miehekkääksi.... Kuinka luontevasti onnistuu? Minulta ainakin se vaatii ponnistelua! Ja tajusin, etten voi toiseltakaan sitä vaatia ennen kuin itse opettelen kehumisen jalon taidon ;)
Nyt kun olen kiinnittänyt positiivista huomiota sekä itseeni että siinä sivussa mieheeni, on suhdekin alkanut kummasti taas kukoistaa. Ja jos/kun mies ei silti älyä yleensä ihan herkästi ääneen kehua sitä läheisintä kaunotartaan, voi siitä vihjaista vitsin varjolla nätisti. Ei sängyssäkään välttämättä tule kokeilleeksi mitään uutta, jos ei toinen kerro toiveistaan oikealla tavalla...
Vikkini siis on, että älä nyt ihmeessä moisesta lannistu vaan sisuunnu positiivisella tavalla ennemmin!
Terv. 15 vuotta onnellista yhteiseloa " jörrikän" kanssa :)
vai miten tuo omaksi ilkosi tälläytyminen pitäisi ymmärtää, jos on vain kotona.
Itse en kotipäivinä välitä hiukkaakkaan miltä näytän, hiuksetkin jää usein kampaamatta.
Etkö alunperinkään tälläytynyt itsesi takia? Miksi miehesi takia?