Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kariniemen filesuikaileissa eilen tummanpunainen, melkein musta mötkäle... En tarkemmin nähnyt, mutta

Vierailija
30.01.2008 |

mies sanoi, että se oli vaan joku kanan sisäelin... Voi yökkis, tiedänhän mä että niissä suikaleissa kaikenlaista, mutta toi näytti niiiiiiiiiiiiiiiin kamalalta. Jäi risotto syömättä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli päässyt jo risottoon asti?!? Ei mahtanut olla kana tarpeeksi kypsennettyä..................

Vierailija
2/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan kananlihassa usein niitä suonia (yöks). Ei haittaa, mutta inhottavaa. Filesuikaleissa harvemmin, paistisuikaleissa oon kyllä nähnyt. Muissakin merkeissä.

On tainnut tehtaalla olla joku harjoittelija sillä kertaa linjastolla. Hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut nuorempana vuosia lihatiskillä töissä eli toisaalta se varmaan ties mikä se oli... Mulle vaan tuli mieleen heti uutinen " hiirenpää salaatissa" ...

ap

Vierailija
4/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne fileet ja entrecoteet ja broilerit on olleet kosketuksissa ällöjen sisäelinten kanssa.

Vierailija
5/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte tehneet valituksen siitä! eihän nyt sellaisia pitäisi siellä olla! olisitte varmaan saaneet vähän korvausta...

vaikka ei kai vieläkään ole liian myöhäistä, siitä paketista vaan tiedot ja kariniemelle soittamaan..!

Vierailija
6/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistisuikaleita en osta koskaan. Riitti se kun kerran tuli kunnon jännepala.

Vierailija
7/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetätte mailia Kariniemelle ja kerrotte mitä paketista löytyi, sitten vielä voivottelette kuinka jäi perheen illallinen suppeaksi ilman suikaletta ;)

Mutta siis palautetta, tietenkin!

Vierailija
8/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. tehtaassa töissä olleena voin sanoa että on niitä kaikenlaista muutakin löytynyt (varmaan kaikissa muissakin tehtaissa). Ilmoitustaululla oli vihaista tekstiä usein ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme