Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***2010 vauvatoiveet vko5***

30.01.2008 |

tervehdys kaikille=) jäi tän viikon aloitus vähän myöhäiseksi;) mie oon kotona ku tyttö kuumeessa ja korvatulehdukseen sai tänään lääkekuurin...energiaa kyl näkyy silti riittävän;)

itsellä särkee taas kerran päätä ja haikeana muistelen raskaus aikoja kun silloin ei juurikaan päätä särkenyt=) ehkä nyt ei kuitenkaan sen takia kannata yrittää vielä raskautua;)

kirjoitelkaahan vanhat ja uudet kuulumisia ja edelleen kiinnostaa milloin yritys alkaa=)

äiti 26v, poika 3½v, tyttö 2v3kk. (isi 29v ja koira 7v)

yritys alkaa todennäköisesti 04/09 tai aikaisintaan 12/08;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta piisaa, auto oli aamulla tönkkönä jäästä. kävelyksi meni koulumatka.

Mulla on tänään synttärit, 27 tuli täyteen. Olen ollut laihdutuskuurilla, mutta tänään herkuttelen. Päivälliseksi oli pizzaa ja illalla tulee koulukavereita porkkanakakulle, jahka navetasta kerkiävät.

Päivä oli loistava, kävimme koulun hevosia liikuttamassa raviradalla. Reipasta ravia ja laukkaa, lumi pöllysi.

tekis kovasti mieli ruveta kutomaan vauvan vaatteita, peittoja ja kaikkee ihanaa... uusimmassa novitassa oli ihania malleja. eipä tosin taideta tarvita niitä ihan vielä. yritys alkaa vasta aikaisintaan vuoden päästä.

Mutta nyt meen tekemään sille kakulle tuorejuustokuorutuksen.

jatkakaahan juttelua.

Nanon

Vierailija
2/12 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih eih, näin illalla töis pikkuisen vauvelin..Kuume vain pahenee!!Se on vähän sellaista aaltomaista, hetken mennään tasaisemmin ja sitten taas kuume nousee..;)!!!Yks läheinen ystäväni saa kesäkuulla toisen lapsensa ja nähään tuossa vkonloppuna meidän tyttären 3v. synttäreillä (on siis lapsemme yksi kummi)ja voih, sitä saa vaan taas ihailla vatsaa..

noh, tänne ei siis ihmeitä..Neidin nuha alkaa olla ok.Isukki on kuumeessa:/Ja mulla tää ihme olo jatQuu..Onneksi kaikki verikoeet oli ok ja thx rtg siisti (mä sitä lähinnä ite pyysin ja passitin,kun joku sitä ihmetteli?:)..Mutta jotain on liikkeellä, kun kaikki sanoo,et flunssa vaan jatkuu...

Tosiaan lauantaina ja su. juhlitaan tytön 3v.!Perjantaina töiden jälkeen pitäisi alkaa leipoa kakkuja ja muuta!Lupasin tytön kanssa käydä hakemassa vielä jotain koristeita yhdessä.Kysyin kumpi nalle vai prinsessa kakku, hän vastas et molemmat;)Diplomaattinen vastaus!:)

Mutta nyt kahvittelemaan...

Krisse 25v ja 2.2 3v. tytär ,mies 28v.(ja yritys aikasintaan 12/09)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäiset synttäri onnittelut=) Mie täytän samat lukemat syyskuussa.

Vierailija
4/12 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaanpas pinoa vähän ylös päin;)

nyt aamupalalle ja sit imuroimaan=(

hauskaa viikonloppua kaikille=)

Vierailija
5/12 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuollainen aaltomainen vauvakuume. :) Sukuun on syntyny viimevuonna monta vauvaa ja nyt alkuvuodesta on kahden hyvän ystävän lasketut, niin tuntuu, että olis ihana saada omakin vauva. Meillä ei ole ennestään lapsia, vaan esikoisesta kuumeillaan. Miehelläkin siis vauvakuume ja taitaa jopa olla pahempi kuin omani. :)

Camael 26v ja mies 32v

(yritys alkaa ~05/09)

Vierailija
6/12 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös aaltoillaan vauva-kuumeen kanssa. Miehellä tosiaan tuntuu olevan vähän suurempi vauvis kuin minulla. Mulla työasiat vähän vaiheessa, niin sen takia olen ehkä vähän jarruttelevampi osapuoli...toistaiseksi :)

Esikoisesta kyse.

Vierailija
7/12 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä liityn tänne keskusteluun. Olen 25-vuotias nuori nainen, ja viime aikoina on alkanut tuo vauvakuume vaivata. Ensin löysin mysteerisesti tieni tänne vauvasivustolle, ja täällä muutamana päivänä keskusteluja lueskeltuani päätin nyt rekisteröityä, vaikka meillä vauvan hankintaan on vielä varmaankin matkaa pitkälti kuljettavana. Elämäntilanteemme ei tässä vaiheessa nimittäin vielä ole aivan sellainen, johon voisimme mieheni kanssa lapsia kuvitella hankkivamme. Mieheni opiskelee kokopäiväisesti, ja minä olen jo kertaalleen valmistunut, mutta vielä lisäkouluttamassa itseäni. Eli siis opiskelen ja teen jonkin verran töitä opintojen ohessa. Heti aiomme käynnistää lapsenhankintayritykset, kun mies voi tehdä töitä ainakin jonkin verran perheemme elättämiseksi. Eli lapsenhankinta voisi hyvinkin olla ajankohtainen tuolloin 2010:) Siihen asti täytyy vaan odotella ja ihastella kavereiden vauvoja.

Vierailija
8/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pohdin sitä listausta, osaisiko kukaan tehdä sitä?Eli aikaisemmin oli puhetta, että laitettaisiin listaa haaveilioista hieman taustoineen ja haaveiluineen..Mutta mä totean,että olen niissä niin käsi etteä en osaa...:/..

Täällä sairastelu jatkuu.Vkonloppuna juhlittiin neidin 3v. synttäreitä ja kivaa oli!Mä tietty antauduin leipomiselle yöihin asti ja yritin pistää pöytää koreaksi menuineen;)..Sitten sunnuntaina,kun viimeiset vieraatlähti olin aivan rätti..Sitten maanantaina lämpöä ja yskää ja TAAS lääkäriin, poskiontelot sekä välikorva tulehtunut ja vihdoin sitten antibiotille. Tyttö sai tiistaina korvatulehdukseen *kop kop*etteä jäisi siihen ,kun aikaisemmastaan ei ole kuin yksi ihan vauvelina..

Alkaa olemaan jo aika lailla täynnä sairastamista.Huomenna ois vika saikkupäivä..Sitten taas pitäs jaksaa arkeen.Tyttö voi onneksi ihan ok.

Aamulla oli 3v neuvola ja kivasti oli typy kasvanut, pitkä tyttö!Kaikki oli kunnossa ja hän jaksoi reippaasti ja keskittyneesti tehdä 45min kaikkia tehtäviä:)..

Mutta muuten ei ihmeitä täältä..Sellanen tasanne vaihe tuon vauvan kuumeilun kanssa..:)

Mutta kuullaan ja tervehtymisiä kaikille kanssa siskoille:)!

krisse ja typy 3v ja 5pv

Vierailija
9/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan ilmoittautua tänne taustakuumeilijaksi... Ensimmäinen lapsi olisi joskus tulevaisuudessa toiveissa, joitakin (ei välttämättä kaikkia) seuraavista täytyy vaan tapahtua ennen kuin yritystä aloitetaan... ; )

1) valmistuminen tänä keväänä kandiksi, jonka jälkeen uupuu enää gradu opinnoista

2) työpaikka (hakuja useisiin paikkoihin jo menossa)

3) työpaikan saamisen mahdollistama muutto asumisoikeus kolmioon

(kohteet ja odotusajat tiedossa = ) )

4) miehen pääsy uuteen kouluun (hakee keväällä moneen eri paikkaan)

5) vakityöpaikka (ei hajuakaan kuka ottaisi nuoren juuri naimisiiin menneen naisen vakiduuniin...)

6) gradu (aihe ja ajatus on jo kasassa, tarkoitus alkaa puurtamaan kesällä, JOS en saa töitä -> työt viivästyttäisi tietenkin...)

Että näin meillä... Olen tämän listauksen ; ) kehitellyt huumorimielessä ja omaa mielenterveyttäni ajatellen. Kaikki esteet miehen opiskelupaikkaa lukuunottamatta on minun oman ahkeruuteni ja ehkä onnenkin takana... Että näin meillä. Pidän tällä hetkellä aika kiirettä opintojen kanssa, kuten arvata saattaa. ; ) Työpaikkatoiveeni eivät ole pakollisia jos teen gradua, eli periaattessa miehen opiskelut ja minun töihin pääsy tai gradun valmistuminen mahdollistavat yrityksen... Minä haluaisin yrittää vaikka heti, mutta järkeni sanoo ettei aika ole vielä oikea... Mieheni haluaa myös, että saamme elämäämme jotenkin eteenpäin ja raiteille ennen kuin lasta alamme yrittämään. Vauvakuume on aivan valtava, mutta yritän pärjäillä, mieskin miettii lapsia ja vauvoja päivittäin... Mutta vielä pitäisi vähän aikaa odottaa... Ehkäpä juuri sinne 2010 asti.

Katinka

Ja ollaan siis molemmat 25 tänä vuonna ja Pirkanmaalta...

Vierailija
10/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en osaa tehdä listausta. Toivottavasti joukosta löytyy joku taitavampi.

Mulla jo kouluviikko takana ja positiivisin mielin käydään kohti viikonloppua, vaikka tenttiin pitäis taas lukea. Iloa elämään tuottaa, niinkin tylsä asia kuin opinnäytetyön aiheen löytyminen. Vaikka se tietää paljon työtä, niin ihan hirmu hyvällä mielellä, kun prosessin saa vihdoin ja viimein käyntiin. Mun pitäis valmistua jouluna 2009, siksi vauvatoiveetkin on lykätty sinne vuoden 2010 puolelle, että kyllä tässä vielä on hyvin aikaa opinnäytetyötä tehdä...mutta vihdoin jotain tapahtuu. :)

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille...

Camael

Vierailija
11/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoitan nyt kuitenkin kun vauvakuume näemmä alkaa nostaa päätään. :)

Meillä lapset, siis pojat 2 v. ja 4 v. ja ajatus kolmannesta, ajallisesti kun noilla olisi jo vähän enemmän ikää ja eskarit ja koulut menisi siinä äidin kotona ollessa. Siis tuo 2010 talvi/kevät olisi aikaisin ajankohta, jos vain malttaa sinne asti odottaa ennen yrityksen aloitusta ts. 04/2009. Töihin paluu on kesällä/syksyllä, eli kerkeäisi töissäkin käymään välissä sen 1,5 v. vähintään. Kuulostaa sikälikin hyvältä. Toisaalta meillä on jo ikää enemmän eli 35 ja 40v. eli turhaa ei tässä iässä pitäisi odotella...

Reilu vuosi olisi siis aikaa myös painonpudotukseen. Onko muita joilla sama ongelma? Ei vaan millään tahdo luonnistua...Mun tarttei saada pois ainakin 20 kg. Tulleet odotusaikoina salakavalasti ja jääneet myöskin.

Ja onko muita jotka jahkaa tätä samaa rataa eli, omaa ikäkysymystä, töissä oloa, lasten päivähoitoa, lasten ikäeroa..???

Vierailija
12/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laitella täs jotakin..ja sit aloittelen tuon uuden kasan!:)

Mitäpä kuuluu frendeille?:)

Oih,ihana keväinen ilma!Oon yrittänyt alkaa taas lenkkeilemään ja kuntoilemaan ihan urakalla,kun tässä lomaakin ois:)!

Jeela**Mä jotenkin tunnistan samoja ajatuksia, vaikka meillä vähän eri tilanne..Meillä on siis yksi lapsi, tytär 3v ja kuumeilen tasasesti ..Opinnot on mulla vielä kesken, MUTTA..ensinnäkin kolahti toi paino!Kuulostaa jostakin varmaan kamalan pinnalliselta, mutta..Mä sain tytöstä sopivasti painon kondikseen ,mut sitten tos viime syksynä sorruin kaikkeen hyvään ja en liikkunut juurikaan ja tulos on tässä, -10 kg pitäs saada pois(ei siis kaikki ihan sillon syksyn aikana tullut)mutta sitä pitäs tässä saada ittsensä hyvään kuntoon, et sitten ei kasaantuis..Mut ku se on niin vaikeeta!

Ja sitten tuo..Mä jahkailen kanssa, et kun neiti on jo 3, että sit jos 09 loppuvuodesta alkais yrittään ois sopivasti jos luoja suo niin tytön eskarit ja koulu,kun pienen kanssakin olisi kotona.Noh ikäeroo tulee...Noh sitten, mä valmistun 2010 ja ajatus ois tietenkin töillä jatkaa, mutta MÄ haluisin viel pyrkii yliopistoon suorittaa LL tutkintoa..Niin missä välissä kaikki?Ei sais aatella liikaa, mutta se on et sitä kumminkin pohtii..

Mites muilla?Täälä oli vissiin muutama ,jotka haaveilee esikosta?

Mutta kuulemisiin!

Krisse