Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty uskomaan Karalahden syyttömyyteen tämän jälkeen (ov)

Vierailija
30.01.2008 |

Kuuntelu paljasti rahanvaihdon

30.1.2008 2:13

Näin pääsyytetty ja Jere Karalahti keskustelivat puhelimessa 13. heinäkuuta 2007.

Poliisin kuva: Tässä menevät Jeren rahat

Näin pääsyytetty ja Jere Karalahti keskustelivat puhelimessa 13. heinäkuuta 2007. Karalahden piti toimittaa pankista hakemansa rahat toiselle pääsyytetylle, joka välitti rahat Viroon huumeostoksille lähteneelle miehelle.

Poliisi kuunteli pääsyytettyä, joka oli yhteydessä kaikkiin miehiin.

PS1 - pääsyytettyPS2 - toinen pääsyytettyPS3 -kolmas pääsyytettyJK - Jere Karalahti

Klo 13.15 pääsyytetyn tekstiviesti Karalahdelle

PS1: Soita heti kun ok kundit menossa viroon! Kiire

Klo 14.39 pääsyytetyn puhelu Karalahdelle

JK: No morjes PS1: Moi mis oot. JK: Morjes no just lähen himast kävin hakee passin ja noi. PS1: Voi ***** sun kans kaua minne sä meet. JK: No nyt mä meen stadiin pankkii. PS1: Eli mikä pankki JK: No siis Nordea siinä manskulla varmaan. PS1: Onkse Töölöö. JK: Ei ei ku siinä manskul siellä siinä Foorumia vastapäätä siin mä oon aina asioinut sielä sieltä saa summia kouraan tiäks. PS1: Joo joo Foorumia vastapäätä Nordea. JK: Niin sinne Nordeaa. PS: Hyvä moi moi. JK: Moi.

Klo 15.06 pääsyytetyn puhelu toiselle pääsyytetylle

PS2: Morjens. PS1: Moro se on varmaan just pankis parhaillaan ku ei vastaa. PS2: Okei okei. ... PS1: Onks se hei mikä tota se siis mikä sen ravintolan nimi on niin mä laitan sille et te ootte siinä. PS2: Tää on Kukko. PS1: Kukko. PS2: Tää on tässä lasipalatsin edessä. PS1: Joo hyvä juu moi.

Klo 15.10 pääsyytetyn tekstiviesti Karalahdelle

PS1: Se odottaa kukko-baarissa pankin edes

Klo 15.20 pääsyytetyn puhelu kolmannelle pääsyytetylle

PS3: Haloja. PS1: Moro se pystyy viistoista niin onks se ok. PS3: No onhan sekin parempi kuin ei mitään. PS1: Hyvä hyvä hyvä hyvä ootekste te ootte siinä nyt. PS3: Joo. PS1: Hei soita sille. PS3: Tää mis on tää iso varjo. PS1: Soita missä te näätte. PS3: No tässä terassil. PS1: No ku mä oon yrittäny soittaa sille ni tota se sano just että tota riittääkö se mä sanoin riittää mä soitan sulle. PS3: Joo tässä on kirjatori ja nää soita sille lasipalatsi iso keltanen varjo. PS1: Hyvä hyvä moi moi moi moi.

Klo 15.23 Karalahden puhelu pääsyytetylle:

PS1: Terve. JK: No moi. PS1: Missä sä meet. JK: No mä oon nyt tässä Mannerheimintien yliopiston apteekin edessä. PS1: Noo pysähdy siihen nytte. Ne oli siin edessä. JK: Missä edessä. PS1: Sielä pankin edessä oli. JK: No mä meen tohon kadulle PS1: Soita PS3:lle oo ystävä PS3:lle hyvä moi. JK: Joo tota hei.

Klo 15.35 pääsyytetyn puhelu PS3:lle:

PS3: Halo. PS1: Noo löysittekste toisenne. PS3: Joo joo. PS1: Hyvä hyvä onks kaikki ok. PS3: Joo. PS1: Te lähette reissuun. PS3: Joo kohta puoliin. PS1: Hyvä mut soitelkaa hyvä moi. PS3: Joo.

Lähde: Poliisin

esitutkintamateriaali

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten tästä saa 6 vuotta. Ja lapsen raiskauksesta ehdollista

Vierailija
2/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos äijät on lähös viroon ni mitä se jerelle kuuluu..velkoja vain maksellu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaverit yrittää suojella Jereä sehän on selvää. Kyseessä sentään huippukiekkoilija jonka ura on katkolla.

Karalahti on kunnostautunut päihdeasioissa ja siksi tuli rapakon takaa pois kun ei suostunut hoito-ohjelmaan.

Seurustelu moottoripyöräjengin kanssa kertoo omaa kieltään. Rikollisporukkaa joka naamioituu harrastuksen pariin, voihan siellä joku kunnollinenkin olla.

Vierailija
4/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on ennenkin kärynnyt huumeista ja viihtyy vielä jonkun väkivaltaisen moottoripyöräjengin tiloissa. Ihan selkeästi ajautunut rikolliseen bisnekseen. Ei kukaan normaali ihminen veljeile minkään helvetin enkeleiden kanssa.

Vierailija
5/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetuomioissa rangaistukset on kohdallaan, mutta

lapsen raiskauksesta pitäisi saada vähintään 20 vuotta ja pakollinen kastrointi.

Vierailija
6/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottien kommenteilta? Ikävä kyllä ei näköjään!

Vierailija
7/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria, joka viettää vapaa-aikansa moottoripyöräkerholla, ei voida pitää rehellisenä. .