kehukaa hyviä työpaikkoja
Olisi kiva kuulla mikä on hyvä firma työnantajana ja miksi, joten kehukaa hyviä firmoja josta teillä tai jollain tutulla on kokemusta
Kommentit (10)
ja Nokia Siemens Networksilta. Olen aina saanut ansaitsemaani arvostusta - sekä sanallista että rahallista ja tunnen todella olevani tärkeä osa työyhteisöäni.
Koskaan en ole ollut irtisanomisuhan alla, enkä ole nytkään.
ei omakohtaista kokemusta, mutta firman omakoulutus ainakin toimivaa?
tosin olin välivuotta viettävä kännykäntekijä.
Sairas paikka.
Jatkuvia yt-neuvotteluja, nyt tulossa lomautukset
Lähipiirissä useampia ks. firman työntekijöitä ja aika kovat on viime 10 vuoden aikana olleet nuo säästöt
Onpahan tulossa pitkät lomat jolloin niitä halpoja (Ei ilmaisia) lentolippuja voi käyttää..
tosin olin välivuotta viettävä kännykäntekijä.
Sairas paikka.
Omaa kokemusta ei kyllä siitä ole.
(olen kyllä vain assari)
Luokkajako tooosi törkee.
Hyvät etenemismahdollisuudet talon sisällä sisäisillä siirroilla (kunhan omaa korkeakoulututkinnon), ihan SIKA hyvät edut, varma työpaikka.
Vaikka jouduin lopulta lähtemään yt-neuvotteluiden päätteeksi, niin kokonaiskuva jäi positiiviseksi. Vastuuta sai oman halun mukaan, nuorekas ilmapiiri, ei kyttäystä vaan vastuun kautta valvottiin porukkaa ja edut oli ihan hyvät. Lisäksi lähteminenkin meni ihan kitkatta ensimmäisen mielipahan jälkeen: olisin saanut sisäisen siirron, mutta otin mittavan rahakorvauksen ja sain uuden (valitettavasti huonomman) työpaikan heti, koska Nokia-kokemusta arvostettiin.