Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa-seteli pelasti meidän loppuviikon

Vierailija
30.01.2008 |

Työttömyyskorvaus tulee vasta perjantaina ja siihen asti pitäis pärjätä. Lompakossa 11¿ ja tänään tuli yksi plussa-seteli. Pärjätään perjantaihin jos lapsi ei sairastu ja pystyy menemään päiväkotiin syömään. Toivottavasti ei tartte hakea mitään lääkkeitä apteekista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään, Visa electronhan käy kaikkeen ja onnettomuuksia ja hätätilanteita ei teidän perheelle koskaan satu...

hmm, vastuuttomia aikuisia olette! puskurirahasto ja visakortti pahan päivän varalle!

Vierailija
2/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamatta pankille. Takaaja maksoi lainat eikä pankki myönnä mulle minkäänlaista luotollista korttia. Ei työttömyyskorvauksesta jää säästöön mihinkään puskurirahastoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuodessa löytyy kyllä töitä, jos halua siihen löytyy! Siinä ajassa toiset kouluttautuu tohtoreiksikin!

Vierailija
4/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei kyllä kuulosta siltä, kun 7 vuotta ollut työttömänä.

t. ei ap

Vierailija
5/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun takaajakin vaatii niitä opintolainarästejä lyhentämään. Ei paljon työnteko kannata.

Vierailija
6/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaapissa jotain makaronia kai nyt on kaikilla??

Vierailija
7/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ap:lla kai ole koululaisia mutta näin se menee.. silloin kun sitä rahaa ei ole tulee juuri tuollaisia viestejä..

Vierailija
8/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun takaajakin vaatii niitä opintolainarästejä lyhentämään. Ei paljon työnteko kannata.

Vierailija
9/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeaa Visa-kortista joka on luottokortti jolla voisi ostaa vaikkei tilillä ole centtiäkään.

Visa electron vastaa käteistä rahaa. Maksettaessa sillä otetaan yhteys pankkiin ja tehdään saldovaraus kyseiselle summalle. Tilinylitykset ei ole mahdollisia.

Visa electron ei auttaisi ap:tä mitenkään.

Hän voi käydä nostamassa pankista ne viimeiset roponsa ja +setelin kanssa mennä ostoksille ja kyllähän tuolla loppuviikkoon pärjää.

Kokemusta on!

Vierailija
10/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix täytyy tehdä lapsia jos ei oo rahaa???

Vierailija
11/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan niitä toki vain sen 5e/ kk, mutta ostan niillä vaikka jouluna kinkun:)

Vierailija
12/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti kyllä ihmiset menis töihin saadakseen rahaa. Kannaisiko kokeilla vaikka sitä ;)

Vierailija
13/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitkään huippuisot tulot/menot. Lähimmät kaupat vaan ovat k-kauppoja. Ja 6henkinen perhe.

Vierailija
14/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei meillä kovin paljon kuukaudessa ostella. Plussaa saan puhelinlaskusta ja netistä sekä Anttilan kotiostotilistä. ap

Vierailija
15/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo, että ei kannata mennä töihin, koska silloin täytyy maksaa opintolainarästejä pois, kuulostaa kyllä pahalta.

Siis pahalta ihan itsesi kannalta, tuollainen asenne ja elämä ei voi johtaa hyvään tulevaisuuteen. Nyt olet vielä jotakuinkin nuori (?) ja lapsesi on pieni, eikä halua kaikkia niitä asioita, joita esim. teinit haluavat. Oikeasti jotakin kannattaisi yrittää, ei edes yhteiskunnan takia, vaan ihan itsensä ja lapsen vuoksi.

Toivottavasti ei koskaan kerro lapsellesi, että hankit hänet rahanhankkimistarkoituksessa. Saatta meinaan tuhota itsetunnon.

Vierailija
16/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvatella pottuja, porkkanaa, palsternakkaa jne. Mä olen ekaluokkalaisen äiti vuorotteluvapaalla, netto 650 egee/kk ja kovasti iloinen noista viime syksynä hankituista antimista. Mulla oli syksyllä aikaa käydä sienessä, kerätä puolukkaa ja vielä istua ongellakin. Se näkyy nyt kauppalaskuissa. Jos on aikaa, kannattaa hyödyntää sitä ruuan hankintaan!

S-kaupan bonukset on paremmat kuin Keskon, jos sattuu paikkakunnaltasi sellainen kauppa löytymään.

Vierailija
17/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä visakorttia ole, eikä sitä tähän hätään saa. Mä en käsitä miten helvetissä tästä ikinä selviää. Mä olen äitiyslomalla ja mies töissä. Miehen palkka on surkee ja vuokran jälkeen ei jää mitään käteen. Ihan surkeeta tää elämä.

Nyt sit joku luupää sanoo et miten olette itsenne tohon jamaan saaneet, no kun raha ei riitä niin ei riitä. Meillä vuorka on niin suuri, asumistukea ei kuitenkaan saada. Meitä on 5 henkeä perheessä. Mun äp-raha on surkee, lainat on pakko maksaa, pankki ei enää anna lykkäystä. Suurin menoerä on siis vuokra ja verot ja lainat. Kuukaudessa ruokarahaa ei jää juuri mitään. Nytkin mietin mistä sais rahaa että vois ostaa ruokaa.

Vierailija
18/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta tarvitse 3-vuotiaaksi asti kotona hoitaa, pohdi muita vaihtoehtoja.

Vierailija
19/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sellainen voi ymmärtää joka ei sitä ole kokenut. Kun ei ole ollut edes mistä säästää. Ja ne, jotka joutuvat käyttämään apteekin palveluja useasti kuukaudessa tietävät, että sinne menee ja paljon!

Mun täytyy sanoa että s-bonuksia kertyy pirusti paremmin: K-kaupoista pitää ostaa muistaakseni 1000 eurolla et saat sen 5 euroo, mutta me saadaan joka kuukausi s-tilille 30-60 euroa riippuen et minkä verran menee.

Vierailija
20/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kiva maksattaa baari-ilta ja pistää sitten aamulla pihalle. Ei kiitos miestä tähän huusholliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi