Hyvän mielen ketju
Yritettäiskö tehdä oikein mukava ketju, jossa kukaan ei hauku ketään? Kerrotaan tässä iloisia ja hauskoja asioita. Itse voisin kertoa vaikkapa että sain vihdoinkin tänä aamuna aloitettua mahatreenin, tuli tosi hyvä mieli. Lähteekö kukaan tähän mukaan?
Kommentit (5)
sitten saa halata miestään. Oli sitten kyseessä työpäivä tai pitempi poissaolo. Tai vain kauppareissu!
kyseessä koulutusta vastaava virka- kyseisen tyyppistä työpaikkaa olen miettinyt jo pitkään.. vaikka palkka (naisvaltainen ala) ei ole hurja niin saan 2 ekaa kuukautta tehdä osa-aikaisena jotta lapset saavat pehmeän laskun hoitoon. pomoni arvosti osaamiseni niin korkealle sekä lasten pehmeän laskun että sovittiin näin vaikka työmäärällisesti olisi tarve tehdä täyttä päivää heti.
olen todella iloinen. :-)
helpotuksen päiviä kestäneeseen ummetukseen. Ilo se on pienikin ilo!
lapset hoitoon ja menoksi!
ollaaan onnellisia ja meillä on kiva olla, arvatkaa kuinka paljon on vuosipäivämme saldo???
17vuotta !!!
Mies on esikoisen kanssa reissussa pari päivää, kauhee ikävä jo. Tajusin että rakastan miestäni vieläkin yhtä paljon kuin suhteen alkuaikoina. Ihanaa kun joku on vierellä jakamassa arkea ja juhlaa. Olen niin onnellinen ja kiitollinen kaikesta mitä elämäni on minulle antanut.