Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä on ollut raskaana, vaikka testit on näyttänyt negaa?

Vierailija
29.01.2008 |

Siis vaikka menkat ois reippaasti (muutamia/useampia päiviä) myöhässä, mut tulis negatestejä?

Itse ihmettelen menkkojen yhtäkkistä puuttumista, vaikka testit näyttää negaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei menkkoja ainakaan, eikä sen kummemmin raskausoireitakaan. Testiä en lähteny vasiten kaupungista ostamaan. Ootellaan nyt sitte..

T: 2

Vierailija
22/30 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme negaa takana ja viikko sit piti alkaa menkat. Inhottavaa kun ei tiedä onko raskaana. Mä söin e-pillereitä joten raskaana mun ei pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo menkkoja kuulunut vieläkään. Jännäksi menee! Mulla tuntuu selässä menkkamainen vihlominen edelleen ihan selkeästi ja nyt on rinnatkin aavistuksen verran arat. Noi on mun tavallisia menkkaoireita, joten voi olla, että menkat alkaa pian.

TAI sitten on se parempikin vaihtoehto! Mulla alkaa hermot kohta loppua tähän epätietoisuuteen, mutten vaan viitsi koko ajan olla tekemässä niitä testejä. Aion sinnikkäästi odottaa vielä muutaman päivän, ennen kun teen uuden testin. Huoh.

Vierailija
24/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa tietää, että onko siellä tilanne ennallaan?

Täällä on. Äitiysneuvolaan soitin, ja sieltä annettiin sellaiset ohjeet, että teen uuden testin sitten kun on menkat ollut kaksi viikkoa myöhässä (eli ens ma/ti). Jos silloinkin näyttää negaa, eikä menkkoja kuulu, saan lähetteen verikokeeseen. " Neuvolantäti" sanoi myös, että hänellä on käynyt useampia äitejä, joilla raskaustestit eivät jostain syystä ole olleet positiivisia, vaikka raskaana ovat olleetkin. Mutta sanoi myös, että voi olla vaan joku hormoni-oikku...

Vierailija
25/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutisia. Ei sitten yhtään mitään. Kävin hakemassa tytölle ab-kuurin apteekista ja samalla nappasin uuden testin. Eri merkkisen tällä kertaa, jos niissä Apteekin omissa on jotain vikaa..

Mutta nyt ei kyllä pissata, joten täytyy ny ootella. Vois olla tietty hyvä ootella sinne alkuviikkoon, mutta katotaan maltanko.

2

Vierailija
26/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se joku# jolla myös menkat myöhässä ja testi näytt negaa...

Vierailija
27/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat myöhässä jo yli viikon ja testi näyttää negaa. Voimakkaat on raskausoireet mulla, joten korkeelta ja kovaa tullaan alas jos menkat alkaakin.

Vierailija
28/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconilla testasin justiinsa positiivisen. Ja ihan testiajalla. =0)))))))))

Vierailija
29/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ultrassa kuitenkin paljastui, että ovis oli ollutkin siinä kierrossa viikon tavallista myöhempään, eli todellisuudessa menkat ehti olla pari päivää myöhässä kun tein plussatestin.

Vierailija
30/30 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aconilla testasin justiinsa positiivisen. Ja ihan testiajalla. =0)))))))))