Jenni_äiti - 25.01. 09:16 (36/36)
Mies ja poika on tällähetkellä kaksistaan Pakistanissa.
Matkustimme kaikki kolme Pakistaniin 10.12.2007 ja olin siellä kolme viikkoa ja tulin 2.1.2008 takaisin koska mun koulu jatkui. Mies ja poika on yhä siellä ja tulevat takaisin 24.2.2008.
Se oli hyvä että sain olla sen kolme viikkoa siellä ja tutustua siihen perheeseen. Kun alkoi olemaan mun aika lähteä takasin niin mieheni perheelle tuli paha mieli että miten poika pystyy olemaan äidistään erossa ja miehen äiti jopa itki monesti. Sitten yritimme selittää että euroopassa ajattelemme että lapsi on yhtä paljon isän ku äidin ja molempien kuuluu hoitaa lasta yhtä paljon. Ja poikahan on erittäin kiintynyt isäänsä.
Ku silloin 2.1 mentiin lentokentälle ja mä olin käynyt kaikki turvatarkastukset läpi niin meille järjestettiin viellä huone missä voitiin olla perheen kesken ennen ku mun piti lähteä. Ennen sinne huoneeseen menoa meidän piti mennä metallilaitteen läpi ja poika alkoi itkemään kun hän luuli että hänenki pitää lähteä. :D Ei kuulemma jäänyt itkemään mun perään ja se vaan vilkutti ja sanoi heido.
Nyt oon ollut mieheen monesti yhteydessä puhelimetse ja sanoi että pojalla on ollut hauskaa ja se on leikkinyt aamusta iltaan serkkujen kanssa. On kuulemma oppinut paljon isänsä kieltä myös.
Mä vahvasti uskon että mies tulee pojan kanssa takasin. Se on aina puhunut just siihen tyyliin että se on selvästi tulossa takasin. Esim. sit ku mä tuun niin blaa blaa blaa. Ja sil on työt ja kaikki ja se sai sen vakituisen oleskeluluvan kovan työn jälkeen. Ja sitten ku me oltiin siellä niin se naureskeli niille ihmisille ja sanoi että ihmiset ovat tyhmiä siellä ja tuumas että ymmärrät sä nyt miks mä halusin pois täältä. :D Plus me lähetetään kutsu sen äidistä ja siskon veljestä että haluavat tulla käymään täällä, et jos ei mies ois tulossa tänne takas niin miks sit lähettäisvät sen kutsun. :)
Voin tulla kuukauden päästä kertomaan että ovatko tulleet takasin. :)
Kommentit (27)
Vierailija:
21, onko sinun mielestä ulkomaalaisen kanssa naimisissa oleva automaattisesti läski tai ruma?
sellainen joka valitsee ulkomaalaisen rentun joka ei ole toissä
ja sellainen joka sitten pukeutuu kaapuun ja ottaa miehen uskonnon
kyllä sellaiset rouvat ovat rumia.
Ne joil on varaa valita pysyy sellaisista kaukana
t: 21
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=126&m=10252939&p=1&tmode=1&smode=1
opiskelu vuosina mallina
mies tienaa 3000 e per kuukausi
olen it-alalla, kuten moni muukin
lapsi on liian pieni ollakseen niin kauan poissa äidistään
isä joutuu sen kanssa kotiin matkustamaankin, ja se ei ole helppoa
lopulta anoppi sen hoitaa. Oletko varma että hän vanhana ihmisenä haluaa olla 2 vuotiaan ainoa hoitaja 3 viikon ajan?
Vierailija:
opiskelu vuosina mallinamies tienaa 3000 e per kuukausi
olen it-alalla, kuten moni muukin
Näistä viesteistä paistaa korkea koulutustaso ja syvä sydämen sivistys.
Ulkomaalaisen kanssa sen sijaan voi olla vaikka kuinka nätti nainen, ulkkari kun ei välttämättä ole muslimielintasopakolainen.